Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(28)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(24)
+
-
Master thesis
(4)
+
-
Programme
Psychologie (BSc)
(24)
+
-
Psychology (MSc)
(4)
+
-
Issued
2012
(23)
+
-
2013
(1)
+
-
2018
(1)
+
-
2019
(1)
+
-
2020
(2)
+
-
Supervisor
Bedem, Neeltje van den
(28)
+
-
Güroglu, Berna
(2)
+
-
Blöte, A.
(1)
+
-
Blöte, Anke
(1)
+
-
Language
nl
(21)
+
-
en
(7)
+
-
Evaluation
Recommended
(1)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Bedem, Neeltje van den
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 20 of 28)
Pages
1
2
›
››
show grid
show list
save search
Wout, Lisa Van t
2020
The focus on bully-victims in anti-bullying interventions
Master thesis | Psychology (MSc)
closed access
Maatman, Amber
2020
Anti bullying programs; Bystander intervention
Master thesis | Psychology (MSc)
closed access
Vehovec, Tea
2019
The relationship between somatic complaints and emotion regulation in children and adolescents with and without developmental language disorders.
Master thesis | Psychology (MSc)
closed access
Zammit Cutajar, Kate
2018
The relation between emotion awareness and adaptive emotion regulation strategies in children with and without developmental language disorder
Master thesis | Psychology (MSc)
closed access
Firat, Muhammed
2013
Emotieregulatie en empathie: Het verband tussen emotieregulatie en empathie bij kinderen tussen 8 en 12 jaar
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Stok, Dani
2012
Peer relationships of children with and without hearing impairments
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Noort, Liza van
2012
Empathie en depressieve symptomen bij dove en slechthorende kinderen
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Spies, Marjon
2012
Kinderen met een autisme spectrum stornis zijn zeer empathisch
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Blom, Naomi
2012
De invloed van taalniveau op sociale emotie expressie bij dove, slechthorende en horende kinderen
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Zdun, Sarah
2012
A longitudinal study about the worry behavior of deaf or hard of hearing youngsters and the relation to the parenting style of their caregivers
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Polet, Esther
2012
De invloed van ouders op de ontwikkeling van emotiekennis bij jonge dove kinderen met een cochleair implantaat
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Leuverden, Saskia van
2012
De relatie tussen depressieve symptomen en vriendschap bij kinderen met gehoorverlies
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Berg, Elise van den
2012
De invloed van taalniveau op de ontwikkeling van affectieve empathie bij dove en slechthorende kinderen
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Smit, Bibi de
2012
De invloed van gehoorstatus op de relatie tussen vriendschapskwaliteit en zelfvertrouwen: Een cross-sectioneel onderzoek tussen doven en (slecht)horenden
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Terlingen, Michelle
2012
Zelfvertrouwen en sense of coherence bij dove, slechthorende en horende kinderen
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Mechelen, Eveline van
2012
Coping als voorspeller van depressie bij dove en slechthorende kinderen
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Lien, Henk van
2012
Empathie en complexe emoties van kinderen met een Autisme Spectrum Stoornis
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Ravensbergen, Etha
2012
Expressie en begrip van de complexe emotie schaamte bij hoogfunctionerende kinderen met autisme, in de leeftijd van 8-15 jaar
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Marx, Kainah Lotte
2012
De sociaal-emotionele ontwikkeling van kinderen met Autisme Spectrum Stoornis
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Noort, Dineke
2012
It's all in the family? De effecten van broertjes en zusjes op de ontwikkeling van Theory of Mind bij kinderen met en zonder een aan autisme verwante stoornis in de leeftijd van 9 tot 15 jaar
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Pages
1
2
›
››