Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Bosch, R.M. van den

Search results

(1 - 17 of 17)
Digitale prentenboeken op het smarboard
Het effect van opvallend font en oplichten van tekst op de orthografische kennis van kleuters: Hoe kijken kleuters naar tekst?
Fixating on the CBM-Maze: An eye-tracking study
Het effect van videotraining op de interpretatie van CVM-voortgangsgrafieken door leerkrachten
Inspection of correct and incorrect choices when reading a CBM-Maze task in a foreign language
Voortgangsdata koppelen aan instructie: leren leerkrachten van een videotraining
Executieve functies en rekenvaardigheden
De effectiviteit van drie versies van een CVM-videotraining voor het aflezen van CVM-voortgangsgrafieken
Het effect van digitale prentenboeken met print referencing op vroege geletterdheid van kleuters
Videotraining bij continue voortgangsgrafieken: De interpretatie en het gebruik van voortgangsdata door leerkrachten
Het effect van dopamine op de hoeveelheid interesse in een tekst
Continue voortgangsmonitoring: Het verbeteren van de grafiekinterpretatievaardigheid van leerkrachten door een videotraining
Het vermogen van leerkrachten om data uit voortgangsgrafieken aan instructie te koppelen
De interpretatie van CBM-voortgangsgrafieken door leerkrachten: Begrijpen zij deze grafieken?