Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(17)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(9)
+
-
Master thesis
(8)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(8)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(9)
+
-
Issued
2017
(9)
+
-
2018
(4)
+
-
2019
(4)
+
-
Supervisor
Bouw, N.
(17)
+
-
Rijn, S. van
(10)
+
-
Vermeulen, M.
(7)
+
-
Language
nl
(16)
+
-
en
(1)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Bouw, N.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 17 of 17)
show grid
show list
save search
Vries, Eline de
2019
De ontwikkeling van cognitieve vaardigheden bij jonge kinderen met een extra X of Y chromosoom: Een onderzoek naar het IQ en de woordenschat van kinderen met een chromosomale variatie
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Öncü, Nedime
2019
Taalvaardigheden en autismekenmerken bij kinderen met een extra X-chromosoom
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Vries, Pauline de
2019
Sociale cognitie bij jonge kinderen met een extra X- of Y-chromosoom: Het effect van ouderlijke sensitiviteit
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Bruijn, J.L. de
2019
De samenhang van emotieherkenning, theory of mind en empathie bij jonge kinderen met een extra X-chromosoom
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Rombout, Demi
2018
Emotieregulatie en externaliserende gedragsproblemen bij jongens met het Klinefelter syndroom en externaliserende gedragsproblemen bij mannen een extra Y-chromosoom
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Vries, Pauline de
2018
Executief functioneren en sociaal cognitieve vaardigheden van kinderen met een extra X-chromosoom
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bruijn, Daphne de
2018
Samenhang tussen autismekenmerken en expressieve taalvaardigheden bij kinderen met een extra X-chromosoom
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Dieben, Janou
2018
Aneuploïdie van de geslachtschromosomen: De invloed van executieve functies op gedragsproblemen bij kinderen met aneuploïdie van de geslachtschromosomen
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Bree, Carmel van den
2017
Social cognition in boys and girls with an extra X chromosome (XXY, XXX): The role of executive functions
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Lüschen, Germaine
2017
Positieve en negatieve emotieregulatie strategieën bij kinderen met een autismespectrum stoornis: De invloed van theory of mind en executieve functies
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Wuijkhuijse, Anniek van
2017
Gedragsproblemen en taalproblemen bij kinderen met een extra X-chromosoom Onderzoek naar het verschil in internaliserende en externaliserende gedragsproblemen en taal tussen kinderen met een extra X-chromosoom en normaal ontwikkelende kinderen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Wijnands, Samantha
2017
Emotieregulatie en autisme kenmerken: Vergelijking tussen kinderen met een extra X chromosoom en kinderen met autisme
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Elst, J.M. van der
2017
Taalontwikkeling bij kinderen met een extra X-chromosoom: Een vergelijking met kinderen met ASS en normaal ontwikkelende kinderen
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Groot, Charlotte de
2017
Andere gedachten, andere gedragingen: Schizotypische kenmerken bij kinderen en adolescenten met een autisme spectrum stoornis
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Hendriksen, Fleur
2017
Sociale angst bij kinderen met een extra X-chromosoom : Samenhang met sociale vaardigheden en autismekenmerken
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Homan, Merel
2017
De invloed van omgevingsfactoren op de gedragsproblemen bij kinderen met een autisme spectrum stoornis
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Wijk, Jennifer van
2017
Schizotypische kenmerken bij jongeren met en zonder een autisme spectrum stoornis
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access