Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(3)
+
-
Thesis type
Master thesis
(3)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(3)
+
-
Issued
2017
(1)
+
-
2019
(1)
+
-
2020
(1)
+
-
Supervisor
Broek, P. van den
(3)
+
-
Helder, A.
(2)
+
-
Pavias, M.
(1)
+
-
Language
nl
(3)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Broek, P. van den
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 3 of 3)
show grid
show list
save search
Spaans, Nicole
2020
De integratie van woord naar tekst - het verschil tussen goede en minder goede lezers
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Ishak, Saliema
2019
Coherentie monitoring bij zwakke en goede begrijpend lezers en jongere (9-10 jaar) en oudere (11-12 jaar) lezers: Het effect van een toenemend aantal tussenzinnen op het detecteren van inconsistenties
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Os, Luciënne van
2017
Perspectief nemen tijdens begrijpend lezen gedurende verschillende fasen van de puberteit
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access