Leiden University Student Repository

Search results

(1 - 20 of 49)

Pages

Stimulering van beginnende geletterdheid door een digitaal interactief voorleesprogramma bij kinderen met een laag visueel werkgeheugen
Effectiviteit van online tutor leesinterventies op de leesvaardigheid van bovenbouwleerlingen met leesproblemen
De invloed van voorlezen van digitale prentenboeken
Kleuterpraat met prentenboeken
Wederzijdse beïnvloeding van fonologisch bewustzijn en woordenschat bij het voorlezen van digitale prentenboeken
De CBM-Maze Taak als Meetinstrument voor Tekstbegrip en de Invloed van Teksttypes
De Effectiviteit van Interactief Voorlezen via E-Prent&ABC+ op Taakgericht Gedrag en Leerprestaties van Kleuters
De Maze Taak als Valide en Betrouwbaar Meetinstrument voor Begrijpend Lezen bij Nederlandse  Basisschoolleerlingen in Groep 7 en 8
Statisch versus dynamisch testen: Inzicht in het denken en de schoolprestaties
De Viertakt en digitale prentenboeken: Het effect op de woordenschatgroei en de rol van executieve vaardigheden
De voorleesfrequentie en het leesplezier van werkende ouders van 0-4 jarige kinderen
Invloed van prentenboek- en kindkenmerken op de aandacht voor tekst bij kleuters
De samenhang tussen tablet- en smartphonegebruik van peuters en kleuters en hun woordenschat en de rol van ouders
Woordenschatontwikkeling bij kleuters: De meerwaarde van de Viertakt ten opzichte van levende boeken voor kleuters
Het effect van oplichtende tekst op de aandacht en letterkennis van kleuters

Pages