Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Guda, M.C.

Search results

(1 - 20 of 21)

Pages

Werkzame en niet werkzame elementen in de behandeling van jongeren met gehechtheidstrauma en autismespectrumstoornis
Jongeren met een persoonlijkheidsstoornis en gehechtheidstrauma: wat werkt wel en niet in de behandeling?
Werkzame en niet werkzame elementen in de behandeling van jongeren met gehechtheidstrauma en autismespectrumstoornis.
De Validiteit van Vier Scoringsmethoden van Recall voor Begrijpend Lezen.
Attention devoted to correct versus incorrect choices in a CBM-Maze task: An eye-traching study
De relatie tussen ouderbetrokkenheid en gezinskenmerken en hun voorspellende rol in het leesgedrag
Significante voorspellers uit de thuisomgeving op ontluikende geletterdheid
University students with disabilities: Opinions on factors that affect their ability to learn from lectures
Relatie tussen leesbegrip en het gebruik van leesstrategieën
Digitale leesboekjes met oplichtende tekst: Stimulerend voor technisch lezen en woordbegrip?
Continue voortgangsmonitoring: Het verbeteren van de grafiekinterpretatievaardigheid van leerkrachten door een videotraining
Het effect van feedback tijdens een lineair getallenbordspel op de optelvaardigheden van kleuters
De samenhang tussen symbolische en non symbolische rekenvaardigheden bij kinderen van negen tot twaalf jaar
De Invloed van Taalvaardigheid op het Effect van een Vroege Rekeninterventie
De Ontwikkeling van het Gevoel voor Hoeveelheden bij Goede en Zwakke Rekenaars

Pages