Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Thesis type

Issued

Show more

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Helder, Anne

Search results

(1 - 20 of 25)

Pages

De Invloed van Kleurovergangen op Leessnelheid en Leesbegrip bij Beginnende Lezers
Wat is de invloed van de Beeline Reader op leessnelheid en tekstbegrip
Lezen met kleurtjes; Helpen kleurovergangen in teksten bij het begrijpend lezen
Effecten van kleurverloop en tekstgenre op leessnelheid en leesbegrip
Het seductive allure of neuroscience explanations effect (SANE-effect) bij leerkrachten
Neural correlates of coherence monitoring in children aged 10 to 12
Neurowetenschap en educatie: Zijn leerkrachten vatbaar voor het verleidende allure van neurowetenschappelijke verklaringen
De invloed van neurowetenschappelijke informatie op de geloofwaardigheid van een artikel bij basisschoolleerkrachten
Het monitoren van begrip bij leerlingen uit groep 7 en adolescenten
Het verband tussen de mate van differentiëren en de motivatie van leerlingen in een reguliere of combinatieklas.
Het inconsistentie-effect bij leerlingen in groep 7 en adolescenten
Begrip monitoren in de bovenbouw van het primair onderwijs: Het effect van het expliciet vragen naar het detecteren van inconsistenties in een inconsistentietaak met een toenemend aantal opvulzinnen.
De invloed van differentiatie op motivatie bij leerlingen in het basisonderwijs
Begripsmonitoring bij sterke en zwakke begrijpende lezers
Begripsmonitoring bij het detecteren van inconsistenties: een vergelijking tussen adolescenten en leerlingen uit groep zeven en goede en zwakke begrijpend lezers uit groep zeven
Invloed van fillerzinnen op begripsmonitoring van sterke en zwakke begrijpende lezers zowel tijdens als na het lezen.
Begripsmonitoring Tijdens Begrijpend Lezen: De invloed van leeftijd en textuele afstand op het inconsistentie-effect
Begripsmonitoring tijdens begrijpend lezen

Pages