Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Jolles, D.

Search results

(1 - 20 of 31)

Pages

De houding van onderwijsprofessonials in de onderbouw ten opzichte van spelend leren in groep 3
Leermotivatie bij De Noordwijkse Methode scholen
Exploring the Impact of Prediction-Making on Learning: Age-Dependent Interactions and the Role of the Striatum, Anterior Cingulate Cortex (ACC), and Hippocampus
Spelend leren in groep 3
Het effect van voorspellingen op leerprestaties bij kinderen vs. volwassenen
Doorzettingsvermogen en voorspellend leren tijdens de vroege adolescentie
Uit de kunst: het effect van voorspellingen maken en enkele demografische variabelen op het leren over moderne kunst
Uit de Kunst.
Onderzoekend leren versus directe instructie: de voor- en nadelen van voorspellingen maken en de invloed van opleidingsniveau van ouders
Directe instructie of voorspellingen maken tijdens leren
Kleurovergangen in een digitale tekst
Het verband tussen differentiatie van de leerkracht en motivatie van leerlingen voor het  rekenonderwijs
Directe instructie versus voorspellingen maken en de interactie met leervermogen
Een onderzoek naar directe instructie tegenover onderzoekend leren en de invloed van voorkennis op deze instructiemethoden
De effectiviteit van instructiemodellen: Het vergelijken van directe instructie met voorspellend leren
Differentiëren in het rekenonderwijs aan de hand van niveaugroepen: Flexibel omgaan met niveaugroepen
De verschillen in leesbegrip en leesmotivatie tussen jongens en meisjes aan het begin van de middelbare school

Pages