Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Availability
Open access
(1)
+
-
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(40)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(36)
+
-
Master thesis
(3)
+
-
Research master thesis
(1)
+
-
Programme
Developmental Psychopathology in Education and Child Studies (research) (MSc)
(1)
+
-
Education and Child Studies (MSc)
(3)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(36)
+
-
Issued
2015
(1)
+
-
2018
(4)
+
-
2019
(28)
+
-
2020
(7)
+
-
Supervisor
Jolles, Dietsje
(40)
+
-
Koornneef, Arnout
(15)
+
-
Prast, Emilie
(9)
+
-
Leijenhorst, Linda van
(8)
+
-
Helder, Anne
(5)
+
-
Bruïne, Amy de
(1)
+
-
Koornneef, Arnoud
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(37)
+
-
en
(3)
+
-
Evaluation
Recommended
(4)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Jolles, Dietsje
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 20 of 40)
Pages
1
2
›
››
show grid
show list
save search
Bakermans, Anne
2020
De kunst van het leren; Effecten van voorspellen en directe instructie bij jongens en meisjes
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Dam, Nadine van
2020
De effectiviteit van directe instructie en het maken van predicties bij jongens en meisjes
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Berkel, C.A.M. van
2020
Leren van en over kunst; Verschillen in leren door instructiemethoden bij jongens en meisjes
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Gravekamp, Amber
2020
Directe instructie of voorspellingen maken; Een onderzoek naar de effecten van het type instructie op het leren (her)kennen van kunststromingen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Berg, Michelle Van den
2020
Het effect van directe instructie of het maken van een voorspelling op leerprestaties
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Jong, Sophie de
2020
De kracht van directe instructie bij conceptuele kennis
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Borgen, Manon
2020
De invloed van voorspellingen maken op het leren op de basisschool
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Meere, Priscilla
2019
Het seductive allure of neuroscience explanations effect (SANE-effect) bij leerkrachten
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bruggen, Mariëlle van
2019
Leesmotivatie en woordenschat in de puberteit: Een onderzoek naar de samenhang tussen de leesmotivatie en de receptieve woordenschat
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Langemaat, Eline
2019
Het effect van kleurgebruik in teksten op het leesproces van leerlingen uit groep 4 en 5 van het basisonderwijs
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Jonker, Laura
2019
Hebben kleurgebruik, tekstgenre en tekstopmaak invloed op het leesproces van kinderen?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Hoff, Veerle
2019
Seductive Allure of Neuroscience Explanations bij Basisschoolleerkrachten: De invloed van neurowetenschappelijke informatie op de geloofwaardigheid van onderwijsgerelateerde teksten
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Hanford, Alice
2019
De samenhang tussen begrijpend lezen en leesmotivatie en de invloed van sekse
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Enden, J.S. van der
2019
Geef kleur aan het lezen: Een onderzoek naar de invloed van kleurovergangen in teksten op de leessnelheid en het tekstbegrip van beginnende lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Lier, Laurence van
2019
De relatie tussen niveaugroepen met waardeoordelen en competentiebeleving: Het werken met niveaugroepen met een waardeoordeel bij rekenen op de basisschool en de relatie met competentiebeleving
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Gast, Rebecca
2019
Leesmotivatie en intelligentie op causale inferenties: De invloeden van leesmotivatie en intelligentie op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Leeuwen, Nataja van
2019
Differentiatie in het rekenonderwijs: De verschillen in competentiebeleving tussen niveaugroepen en leerjaar
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bogaerdt, Eline van den
2019
Differentiatie in de klas: het verschil tusen leeftijd en niveaugroepen op de competentiebelevng van leerlingen in het basisonderwijs
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Linssen, M.M.
2019
Relaties tussen Eerdere Rekenprestaties en Competentiebeleving: Bij basisschoolleerlingen uit verschillende leerjaren, verschillende niveaugroepen en van verschillend geslacht
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Dingemanse, Ruben
2019
De invloed van kleurgebruik in teksten op het leesproces van kinderen uit groep 4 en 5
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Pages
1
2
›
››