Leiden University Student Repository

Refine Results

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Kooy-Hofland, V.A.C. van der

Search results

(1 - 12 of 12)
Ontwikkeling van orthografische kennis, woordbegrip en leesvaardigheid door E-Boeken bij beginnende lezers
Het effect van een interventie - gericht op ouder-kind interactie - op de woordenschat van één-jarigen
Kwantitatieve taalinput en kwalitatieve interactie: Het belang voor de woordenschat van jonge kinderen
Leeskilometers maken met digitale boeken: Een interventie voor zwakke lezers in groep 3
Draagt oplichtende tekst in elektronische boeken bij aan het tekstbegrip van beginnende lezers?
A neuropsychological perspective on reading performance: The effects of attentional control, reading motivation and dopamine
De invloed van het oplichten van tekst in e-boeken op de orthografie van kinderen in groep 3
De effectiviteit van een digitale boekinterventie op de leesvaardigheid van leerlingen in groep 3
De invloed van executieve functies op de ontwikkeling van woordenschat en printkennis en de rol van print referencing
Lees- en spellingsvaardigheden van kinderen met milde perinatale problemen