Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(20)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(16)
+
-
Master thesis
(4)
+
-
Programme
Psychologie (BSc)
(16)
+
-
Psychology (MSc)
(4)
+
-
Issued
2013
(8)
+
-
2014
(1)
+
-
2015
(11)
+
-
Supervisor
Lee, Romy van der
(20)
+
-
Hendriks, Hanneke
(1)
+
-
Language
nl
(16)
+
-
en
(4)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Lee, Romy van der
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 20 of 20)
show grid
show list
save search
Elsäcker, Monique van
2015
Gendered wording in de Nederlandse wetenschap: Is er sprake van gendered wording in vacatures van Universiteiten en de beurs Veni van het NWO?
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
H., Martine
2015
Master Thesis: Women in higher academic positions: The influence of gendered wording in vacancies on the motivation of applicants
Master thesis | Psychology (MSc)
closed access
Wismans, Annelot
2015
Woorden die moorden?: Een onderzoek naar het voorkomen van gendered taalgebruik in de uitingen van de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Leonhardt, Claire
2015
Ladies first? Onderzoek naar het effect van gendered taalgebruik binnen beursaanvragen van NWO
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Glasbergen, Myrthe
2015
The underrepresentation of women in academic top positions: An intervention to reduce implicit gender bias
Master thesis | Psychology (MSc)
closed access
Pauwels, Charlotte
2015
De wetenschapster(s): Gendered wording bij NWO
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Flipse, Kimberley
2015
Gendered wording: Seksegericht taalgebruik binnen NWO
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Schreuder, Paula
2015
De mens is wat hij/zij er zelf van maakt: Een onderzoek naar gender-specifiek taalgebruik binnen de wetenschap
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Visbach, Niki
2015
More women in science by using neutral language? The influence of gender neutral quality labels on gender bias during evaluation procedures
Master thesis | Psychology (MSc)
closed access
Recourt, Ronne
2015
De discriminerende kracht van het geschreven woord: Een onderzoek naar Gendered Wording binnen NWO
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Schüller, Lisa R.
2015
De invloed van gendered wording op de ondervertegenwoordiging van vrouwen in de wetenschap
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Reul, Vivienne
2014
Climbing the ladder: The role of selection committees in the advancement of woman to higher academic positions
Master thesis | Psychology (MSc)
closed access
Sayyad-Hartounian, Cynthia
2013
Moralisering van vrouwen: Het effect van status en gender op moralisering en stereotypering
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Tigchelaar, Esther
2013
Morele oordelen over gedrag: De rol van status en gender en de invloed van stereotypering, aantrekkelijkheid en emoties op de vorming van morele oordelen
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Abma, Amanda
2013
Moralisering van vrouwen: De effecten van status en sekse op moralisering
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Rijn, Allison van
2013
Hemelse engel of helse heks? Het effect van status op de moralisering van vrouwen
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Vink, Melissa
2013
Moralisering van vrouwen: Waarom vrouwen met veel bedpartners negatiever worden beoordeeld dan mannen
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Jager, Eva Sterre de
2013
De rol van status op de moralisering van vrouwen
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Stokkel, Niek Bastiaan
2013
Moralisering van vrouwen
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Peters, Mieke
2013
Vriendelijke vrouwen en machtige mannen: Het effect van status op de moralisering van vrouwen
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access