Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Availability
Open access
(5)
+
-
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(29)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(14)
+
-
Master thesis
(13)
+
-
Research master thesis
(2)
+
-
Programme
Developmental Psychopathology in Education and Child Studies (research) (MSc)
(2)
+
-
Education and Child Studies (MSc)
(13)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(14)
+
-
Issued
2012
(1)
+
-
2014
(2)
+
-
2015
(2)
+
-
2018
(15)
+
-
2019
(9)
+
-
Supervisor
Leijenhorst, Linda van
(29)
+
-
Jolles, Dietsje
(8)
+
-
Schel, M.A.
(6)
+
-
Hickendorff, Marian
(5)
+
-
Koornneef, Arnout
(3)
+
-
Denessen, Eddie
(1)
+
-
Helder, Anne
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(26)
+
-
en
(3)
+
-
Evaluation
Recommended
(1)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Leijenhorst, Linda van
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 20 of 29)
Pages
1
2
›
››
show grid
show list
save search
Bruggen, Mariëlle van
2019
Leesmotivatie en woordenschat in de puberteit: Een onderzoek naar de samenhang tussen de leesmotivatie en de receptieve woordenschat
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Hanford, Alice
2019
De samenhang tussen begrijpend lezen en leesmotivatie en de invloed van sekse
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Brincker, Lisann
2019
Neural correlates of coherence monitoring in children aged 10 to 12
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Gast, Rebecca
2019
Leesmotivatie en intelligentie op causale inferenties: De invloeden van leesmotivatie en intelligentie op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bazuin, Carola
2019
Positieve correlatie tussen begrijpend lezen en redeneervaardigheden voor meisjes en sekseversschillen bij redeneervaardigheden
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Ieperen, Ellemijn van
2019
Sekseverschillen in de samenhang tussen causale inferenties en leesmotivatie
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Leusink, Eva
2019
Attention During Reading: Children can benefit from distractions
Research master thesis | Developmental Psychopathology in Education and Child Studies (research) (MSc)
closed access
Dorrepaal, Sanne
2019
De samenhang tussen redeneervaardigheden en begrijpend lezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Fehling, Marusha
2019
Leesbegrip en redeneervaardigheden: Hangen verschillen in leesbegrip tussen jongens en meisjes in de eerste klas in het VMBO samen met verschillen in redeneervaardigheden
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Noortman, E.L.
2018
De ontwikkeling van reactieve en proactieve controle in relatie met impulsiviteit, een onderzoek bij kinderen van zeven tot twaalf jaar
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Ouwerkerk, Ilse
2018
De samenhang van proactieve inhibitie, intelligentie en impulsiviteit met rekenresultaten bij leerlingen in de basisschoolleeftijd
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Buringa, Justin
2018
Emotieregulatiestrategieën: een mogelijke bescherming voor negatieve gezinsinvloeden
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Toor, F.C.M. van
2018
Tekstpresentatie en tekstbegrip bij zwakke en sterke lezers: Welke rol spelen technisch- en begrijpend lezen en de representatieniveaus hierin?
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Breemen, E.A. van
2018
De invloed van tekstopmaak en tekstsoort op leesbegrip in het basisonderwijs
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Lachmansingh, S.K.
2018
Rekenprestaties van leerlingen op de basisschool: Een literatuurstudie naar de samenhang tussen de pedagogische vakinhoudelijke kennis van de leerkracht, de pedagogische vakinhoudelijke overtuiging van de leerkracht en het rekenbeleid van de school enerzijds en de rekenprestaties van basisschoolleerlingen anderzijds
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Dijkstra, I.F.
2018
Realistische contextopgaven in het Nederlandse rekenonderwijs
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Post, Hieke
2018
Factoren die een rol spelen bij het oplossen van rekenopgaven bij kinderen uit de eerste twee klassen van het voortgezet onderwijs
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Sevinga, E.K.
2018
Een onderzoek naar de ontwikkeling van reactieve en proactieve inhibitie bij kinderenvan zeven tot twaalf jaar
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Venderbos, Hanna
2018
Het ontwikkelingstraject van reactieve en proactieve inhibitie bij schoolkinderen en de relatie met rekenvaardigheden
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Spaans, N.M.
2018
De invloed van instructie tijdens coöperatief leren: Gecontroleerd voor werkgeheugen en inlevingsvermogen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Pages
1
2
›
››