Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(9)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(5)
+
-
Master thesis
(4)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(4)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(5)
+
-
Issued
2017
(2)
+
-
2018
(3)
+
-
2019
(4)
+
-
Supervisor
Moort, M. van
(9)
+
-
Jansen, L.
(4)
+
-
Koornneef, A.
(2)
+
-
Boek, P. van den
(1)
+
-
Koornneef, A.W.
(1)
+
-
Schel, M.A.
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(8)
+
-
en
(1)
+
-
Evaluation
Recommended
(1)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Moort, M. van
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 9 of 9)
show grid
show list
save search
Bekker, Michael
2019
Werkgeheugen en lerend lezen: Heeft het werkgeheugen, onafhankelijk van leesvaardigheid, een samenhang met het onthouden van een gelezen tekst die inconsistent is met de achtergrondkennis?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Vos, Daniël
2019
Het onthouden van consistente en inconsistente teksten: Wat is de samenhang met werkgeheugen en inhibitie?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Verweij, Sara
2019
Hoe beïnvloedt het lezen van informatie, die wel of niet overeenkomt met de achtergrondkennis, het onthouden van teksten? Wat is de rol van de executieve functie werkgeheugen bij het onthouden van teksten?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Koning, Iris de
2019
Verschillen in de hoeveelheid correct onthouden informatie die consistent of inconsistent is met de achtergrondkennis bij het lezen van teksten: De rol van inhibitie en cognitieve flexibiliteit
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Ham, Suzan van
2018
The development of reactive inhibition in relation to intra-individual variability and functional brain activity
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Altena, Marissa
2018
Aanpassing leespatronen bij het lezen van de maze-teksten
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Spiegelaar, Liset
2018
Weten is lezen?: De invloed van het werkgeheugen op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Dol, K.
2017
De Invloed van Tekstpresentatie en Leesniveau op Tekstbegrip
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Kratina, Nina
2017
Invloed van leesvaardigheid op validatie- en leesprocessen tijdens het lezen
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access