Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(21)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(14)
+
-
Master thesis
(6)
+
-
Research master thesis
(1)
+
-
Programme
Developmental Psychopathology in Education and Child Studies (research) (MSc)
(1)
+
-
Education and Child Studies (MSc)
(6)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(14)
+
-
Issued
2016
(17)
+
-
2017
(3)
+
-
2018
(1)
+
-
Supervisor
Mouw, J.M.
(21)
+
-
Leijenhorst, L. van
(11)
+
-
Hickendorff, M.
(8)
+
-
Broek, P.W.
(1)
+
-
Broek, P.W. van den
(1)
+
-
Language
nl
(19)
+
-
en
(2)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Mouw, J.M.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 20 of 21)
Pages
1
2
›
››
show grid
show list
save search
Pater, Mattie de
2018
Observatie-instrument leerkrachtgedrag gericht op flexibel en adaptief strategiegebruik
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Witt, Anne
2017
Een observatie-instrument voor het meten van leerkrachtinstructies gericht op flexibel en adaptief rekenstrategiegebruik door basisschoolleerlingen
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Cornelisse, Talitha
2017
Oogbewegingen tijdens het maken van CBM-Maze taken: Waar fixeren geoefende lezers op en wat is het effect hiervan
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Post, Mirjam
2017
De kwaliteit van de interactie binnen een coöperatieve leersituatie: De invloed van de instructie op de relatie tussen het inlevingsvermogen en de leeruitkomsten van basisschoolleerlingen
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Kamp, Myrthe
2016
De invloed van inlevingsvermogen en leesmotivatie op begrip na een coöperatieve leertaak
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Castelein, Eveline
2016
De relatie tussen geslacht en prestatie op contextopgaven met een irrelevant getal en de rol van begrijpend lezen, relationeel processing en rekenen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Enschedé, Irene
2016
Inlevingsvermogen bij coöperatief leren in het primair onderwijs
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Harlingen, Sharyl van
2016
Groepsindeling op perspectiefname en de kwaliteit van hulpgedrag tijdens Coöperatief Leren
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Bektas, Hacer
2016
De relatie tussen sociale perspectiefname en coöperatief leren bij basisschoolkinderen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Dussen, Anne van der
2016
De relatie tussen sociaal inlevingsvermogen en academische prestatie na coöperatief leren en de voorspellende waarde van leesbegrip, leesmotivatie en sociaal inlevingsvermogen op de academische prestatie na coöperatief leren van leerlingen uit groep zeven
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Noordzij, Lisanne
2016
De invloed van inlevingsvermogen op coöperatief leren: De rol van inlevingsvermogen op de academische prestatie na coöperatief leren
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Brink, Hannah ten
2016
De effecten van inlevingsvermogen op de kwaliteit van coöperatief leren binnen het basisonderwijs
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Boer, Dana
2016
Coöperatief leren en inlevingsvermogen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Paridon, Yolinde van
2016
The role of cooperative learning in individual learning outcomes: The influence of perspective taking ability
Research master thesis | Developmental Psychopathology in Education and Child Studies (research) (MSc)
closed access
Spaans, Amy
2016
Inlevingsvermogen en coöperatief leren: Is er een relatie tussen inlevingsvermogen en sociaal functioneren bij leerlingen uit groep 7 en voorspellen inlevingsvermogen en sociaal functioneren de cognitieve prestatie van leerlingen?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Hertog, A.S.
2016
Coöperatief leren en inlevingsvermogen: De rol van inlevingsvermogen, leerkrachtinschatting en leesmotivatie bij het maken van een groepsproduct
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Pater, Mattie de
2016
De rol van inlevingsvermogen bij coöperatief leren
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Heer, Gerda de
2016
Het oplossen van contextopgaven: De rol van werkgeheugen en leerjaar
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Dolk, Sabine
2016
De inleving van het coöperatieve leerproces
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Jong, Tessa de
2016
Evalueren van coöperatief leren: de rol van inlevingsvermogen op de evaluatie van het coöperatief leerproces bij kinderen uit groep 7
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Pages
1
2
›
››