Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(9)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(9)
+
-
Programme
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(9)
+
-
Issued
2019
(9)
+
-
Supervisor
Jolles, Dietsje
(9)
+
-
Prast, Emilie
(9)
+
-
Language
nl
(9)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Prast, Emilie
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 9 of 9)
show grid
show list
save search
Lier, Laurence van
2019
De relatie tussen niveaugroepen met waardeoordelen en competentiebeleving: Het werken met niveaugroepen met een waardeoordeel bij rekenen op de basisschool en de relatie met competentiebeleving
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Leeuwen, Nataja van
2019
Differentiatie in het rekenonderwijs: De verschillen in competentiebeleving tussen niveaugroepen en leerjaar
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bogaerdt, Eline van den
2019
Differentiatie in de klas: het verschil tusen leeftijd en niveaugroepen op de competentiebelevng van leerlingen in het basisonderwijs
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Linssen, M.M.
2019
Relaties tussen Eerdere Rekenprestaties en Competentiebeleving: Bij basisschoolleerlingen uit verschillende leerjaren, verschillende niveaugroepen en van verschillend geslacht
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Borst, Dide
2019
De samenhang tussen mindset en competentiebeleving in het basisonderwijs
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Boersma, Shannah
2019
Een vergelijking tussen differentiatie-aanpakken en de competentiebeleving van leerlingen in het basisonderwijs
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Korbijn, Irene
2019
Rekenonderwijs aan bovengemiddeld presterende leerlingen: samenhang tussen gebruik van differentiatiestrategieën en interesse in rekenen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Meer, Renée van der
2019
De flexibiliteit van niveaugroepen en de growth mindset van leerlingen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Ende, Aaron van den
2019
Het verschil in motivatie tussen niveaugroepen binnen het rekenonderwijs
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access