Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Availability
Open access
(1)
+
-
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(11)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(10)
+
-
Master thesis
(1)
+
-
Programme
Psychologie (BSc)
(10)
+
-
Psychology (MSc)
(1)
+
-
Issued
2012
(10)
+
-
2015
(1)
+
-
Supervisor
Stevenson, Claire
(11)
+
-
Language
nl
(9)
+
-
en
(2)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Stevenson, Claire
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 11 of 11)
show grid
show list
save search
Cnossen, Sanne
2015
Statistical models of children's strategy change in analogical reasoning
Master thesis | Psychology (MSc)
open access
Ochiel, S.M.A.
2012
Assessing children's cognitive potential: test bias and ethnicity
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Hartog, Anouschka den
2012
Samenhang tussen fluid reasoning en leerpotentieel
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Roest, Denise
2012
Dynamische training met graduated prompts: Effecten op analogie redeneren en samenhang met vloeiende intelligentie
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Heijster, Tal
2012
Trainbaarheid in divergent denken
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Vogelaar, Bart
2012
Is er een relatie tussen self-explanations, intelligentie en transfer binnen een dynamische test? Een onderzoek naar de verschillen tussen een graduated prompts- en een self-explanation-training
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Durguti, Edin
2012
De relatie tussen divergent denken en het switchen tussen categorieën bij een verbale vlotheid taak
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Zandvliet, Laura
2012
De rol van fluid redeneren bij de prestaties van kinderen op de Animalogica taken
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Koningstein, Tamara
2012
Dynamische testen, een fabel of een zegen: De voorspellende waarde van dynamische testen
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Kappert, Marleen
2012
Leerkrachtverwachting: Komt de leerkrachtverwachting van de cognitieve capaciteiten van een kind overeen met de prestaties van een kind op de training, pre- en posttest van een dynamische test en met de prestaties van het kind op een statische test en schoolse vakken?
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Urru, Liliana
2012
Statisch versus dynamisch testen van cognitieve vermogens: Welke maat komt het beste overeen met schoolresultaten?
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access