Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Thesis type

Issued

Supervisor

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Zantinge, G.M.

Search results

(1 - 20 of 20)
Slaapduur en externaliserend probleemgedrag bij kinderen met autisme
De relatie tussen mediagebruik en slaapduur bij normaalontwikkelde kinderen: Zijn er verschillen tussen chronotypes?
Body Mass Index, slaapduur & slaapproblemen: Geen verband bij kinderen van zes tot en met twaalf jaar
Het effect van mediagebruik op de slaapduur bij basisschoolkinderen
Mediagebruik voorafgaand aan het slapen en de verschillen in slaapproblemen bij kinderen met en zonder ontwikkelingsstoornis
De relatie tussen mediagebruik en slaapduur bij kinderen: Onderzoek naar kinderen in de leeftijd 6-12 jaar met ADHD en zonder diagnose
De relatie tussen slaapproblemen en internaliserende gedragsproblematiek bij kinderen met ADHD, ASS en zonder diagnose
Chronotype en slaapproblemen bij kinderen met en zonder Autisme Spectrum Stoornis
Het verband tussen slaapduur en internaliserende of externaliserende gedragsproblemen bij kinderen met een normale ontwikkeling, ADHD of ASS
Het verband tussen mediagebruik en slaapduur bij kinderen met Autisme Spectrum Stoornis en kinderen zonder diagnose
Internaliserende gedragsproblemen bij kinderen met onder- of overgewicht: Heeft slaapduur effect?
Relatie tussen slaaphygiëne en slaapproblemen bij kinderen met Autisme Spectrum Stoornis en een normale ontwikkeling
Slaapproblemen bij kinderen met ADHD: Het effect van chronotype en slaaphygiëne
Taal- en gedragsproblemen bij kinderen met een autismespectrumstoornis
Sociale angst bij kinderen met een autismespectrumstoornis en het effect van sociale vaardigheden
Executieve disfuncties als voorspeller voor gedragsproblemen bij kinderen met een autismespectrumstoornis
Een slimmere autist minder angstig?!: De invloed van het intelligentieniveau op de hoeveelheid en de vorm van sociale angst bij jongens en meisjes met en zonder een autismespectrumstoornis
In hoeverre bestaat er een relatie tussen gezichtsexpressie herkenning en Theory of Mind bij kinderen met een autismespectrumstoornis?
Sociale vaardigheden bij kinderen met een autismespectrumstoornis