Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Faculty

Thesis type

Issued

Show more

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Humanities
  • (-) = nl
  • (-) ≠ Classics and Ancient Civilizations (MA
  • (-) = Pilgram, Roosmaryn

Search results

(1 - 20 of 33)

Pages

'GGZ-taal' verus 'huisarts-taal': een kwantitatieve en kwalitatieve analyse van het taalgebruik van de praktijkondersteuner huisartsenzorg geestelijke gezondheidszorg
Pardon, mag ik u overtuigen alstublieft? Het gebruik van beleefdheidsstrategieën als strategische manoeuvres bij de verdediging van positief evaluatieve standpunten over ‘-schaamte’-onderwerpen
‘Omdat je het waard bent... en ik het zeg’. Over het strategisch overtuigend brengen van een autoriteitsargument in reclames voor lichaamsverzorging
Strategisch manoeuvreren in de media door politici
Misleiding in reclames - Mist het de leiding van pragmatische verfijning?
Strategisch manoeuvreren in politieke speeches over vluchtelingen
All arguments are created equal
De vermomde tu quoque in verkiezingsdebatten
'Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?'
‘Met jouw hulp kunnen kinderen ontzettend snel genezen’. Het strategisch gebruik van intensiveerders als pathos-opwekkend middel in fondswervende advertenties voor goede doelen
'Als we dat toelaten, is het einde zoek!'
'Dat is toch een idioot voorstel, meneer Roemer?' Debatstrategieën om het ethos van de tegenstander aan te vallen en het eigen ethos te beschermen.
Pathos als blijmaker. Het opwekken van positieve emoties in sportreclames voor consumeringsmiddelen die in eerste instantie niet aan sport gerelateerd zijn.
De drogreden van de stroman in de Algemene Politieke Beschouwingen 2016. Een analyse van de drogreden van de stroman naar aanleiding van de ‘pleur op’- uitspraak van Mark Rutte.
Aanpassingen aan het publiek in medische advertenties gericht op artsen of consumenten

Pages