Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Thesis type

Language

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) ≠ Advanced master thesis
  • (-) = Ziermans, T.B.
  • (-) = 2014

Search results

(1 - 5 of 5)
De Invloed van Leerkrachten op de Intrinsieke Motivatie en het Executief Functioneren van Kinderen.
De ontwikkeling van de relatie tussen executief functioneren en Theory of Mind bij kinderen van 4 tot 8 jaar.
Executief functioneren bij 4- tot 7-jarigen: De invloed van het opleidingsniveau en het executief functioneren van ouders op het executief functioneren van hun kind.
Zijn nieuwsgierige kinderen beter in bètaleren? Een onderzoek naar de invloed van kwaliteit en kwanteit van exploratiegedrag en prestatie-motivatie op de bètavaardigheden van basisschoolleerlingen van 5 tot 8 jaar oud.
De ontwikkeling van executieve functies: differentiatie bij jongens en meisjes in de leeftijd van vier tot en met zeven jaar.