Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Thesis type

Issued

Show more

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) ≠ Master thesis
  • (-) = Hickendorff, M.
  • (-) ≠ Bakker-van den Berg, A.S. van den

Search results

(1 - 20 of 75)

Pages

Factoren die bijdragen aan het vergroten van de betrokkenheid van basisschoolleerlingen tijdens de rekeninstructie
Differentiatie in het Rekenonderwijs: Een Casestudie
Betrokkenheid tijdens de Rekeninstructie
Differentiatie voor Sterke en Zwakke Leerlingen in de Rekenles
Effectieve Differentiatie in de Rekenles
Ontwikkelpunten op het gebied van Differentiatie
In Hoeverre wordt het Onderwijs aan Niveaugroepen op een Effectieve Manier vormgegeven tijdens de Rekenles?
Betrokkenheid tijdens de Rekeninstructie
Het stimuleren van flexibel en adaptief rekenen bij aftrekopgaven in groep 5
Het Stimuleren van Flexibel en Adaptief Strategiegebruik bij Rekenen door Leerkrachten
Samenhang tussen de stimulering van adaptieve expertise en de overtuigingen van leerkrachten over het rekenonderwijs.
Het stimuleren van flexibel en adaptief rekenen bij aftrekopgaven in groep 5
Negatief getest, positief gebleven! Onderzoek naar de positieve ervaringen van jongeren tijdens de corona-pandemie
Negatief getest, positief gebleven! Onderzoek naar de positieve ervaringen van jongeren tijdens de corona-pandemie
Negatief getest, positief gebleven! Onderzoek naar de positieve ervaringen van jongeren tijdens de corona pandemie
Negatief getest, positief gebleven! Onderzoek naar de positieve ervaringen van jongeren tijdens de corona-pandemie

Pages