Leiden University Student Repository

Refine Results

Thesis type

Issued

Show more

Language

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) ≠ Research master thesis
  • (-) = Open access
  • (-) = Heijden, K.B. van der

Search results

(1 - 20 of 27)

Pages

Slaaphygiëne en -kenmerken bij kinderen met een Attention Deficit Hyperactivity Disorder en Autisme Spectrum Stoornissen
De rol van slaapduur in de relatie tussen slaapproblemen en het gedrag van kinderen
De relatie tussen slaapduur en inhibitie en de rol van extraversie bij kinderen van 9 tot en met 11 jaar.
De rol van geslacht in de relatie tussen slaap en cognitie bij kinderen
De relatie tussen slaap en het werk –en declaratieve geheugen bij kinderen in de leeftijd 8 tot en met 12 jaar
The relation between chronotype, sleep duration and behavioral problems in school-aged children
Wordt bij 9- tot 12 jarigen de samenhang tussen chronotype en cognitieve functies gemedieerd door slaapduur?
De relatie tussen slaap en agressie bij kinderen, gemedieerd door het neuropsychologisch functioneren.
De invloed van kindfactoren op ouderlijke stress en kwaliteit van leven bij het Angelman Syndroom
De beheersing van ontwikkelingstaken bij adolescenten met angstig en stemmingsverstoord gedrag
Autisme.exe. Een onderzoek naar de relatie tussen executief functioneren en ASS-kenmerken
executief functioneren en gedragsproblemen bij peuters en kleuters
Het verschil in slaapproblemen tussen chronotypes bij kinderen in de leeftijd van 9-12 jaar
Slaap en cognitief functioneren
Het effect van slaapduur en slaapkwaliteit op het werkgeheugen en de complexe aandachtprocessen van kinderen tussen acht en twaalf jaar.
Invloed van slaapbeperking op het werkgeheugen en de beoordeling van de betrouwbaarheid van gezichten: experimenteel onderzoek bij kinderen 8-11 jaar
De relatie tussen de slaapduur en het werkgeheugen van kinderen van 8-9 jaar en kinderen van 10-11 jaar oud
Wat is het effect van slaapbeperking en verlenging op het uitgeslapen
De ontwikkeling van executieve functies bij jongens en meisjes in de leeftijd van twee tot en met vijf jaar

Pages