Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Availability
Open access
(8)
+
-
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(77)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(71)
+
-
Master thesis
(6)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(6)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(71)
+
-
Issued
2015
(13)
+
-
2018
(53)
+
-
2020
(11)
+
-
Supervisor
Moort, Marloes van
(23)
+
-
Bruïne, Amy de
(11)
+
-
Jolles, Dietsje
(10)
+
-
Bansi, S.D.
(7)
+
-
Bruine, Amy de
(4)
+
-
Helder, Anne
(4)
+
-
Leijenhorst, Linda van
(3)
+
-
Schaik, Jo van
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(74)
+
-
en
(3)
+
-
Evaluation
Recommended
(9)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
≠ de
(-)
≠ 2019
(-)
= Koornneef, Arnout
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 20 of 77)
Pages
1
2
3
4
›
››
show grid
show list
save search
Bakker, Sonja
2020
De Invloed van Kleurovergangen op Leessnelheid en Leesbegrip bij Beginnende Lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Beiroeti, Sarah
2020
Wat is de invloed van de Beeline Reader op leessnelheid en tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bakermans, Anne
2020
De kunst van het leren; Effecten van voorspellen en directe instructie bij jongens en meisjes
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Dam, Nadine van
2020
De effectiviteit van directe instructie en het maken van predicties bij jongens en meisjes
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Berkel, C.A.M. van
2020
Leren van en over kunst; Verschillen in leren door instructiemethoden bij jongens en meisjes
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Gravekamp, Amber
2020
Directe instructie of voorspellingen maken; Een onderzoek naar de effecten van het type instructie op het leren (her)kennen van kunststromingen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Berg, Michelle Van den
2020
Het effect van directe instructie of het maken van een voorspelling op leerprestaties
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Jong, Sophie de
2020
De kracht van directe instructie bij conceptuele kennis
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Borgen, Manon
2020
De invloed van voorspellingen maken op het leren op de basisschool
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Fischer, Dagmar
2020
Lezen met kleurtjes; Helpen kleurovergangen in teksten bij het begrijpend lezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Boterman, Silke
2020
Effecten van kleurverloop en tekstgenre op leessnelheid en leesbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Boer, Miriam den
2018
De rol van werkgeheugen in begrijpend lezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Mannak, Tara
2018
De rol van het werkgeheugen op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Ruijter, Anne de
2018
De invloed van het werkgeheugen op het tekstbegrip bij praktisch en theoretisch geschoolde lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Tuin, Marita
2018
Hardop lezen om een tekst beter te begrijpen, werkt dat?: Een onderzoek naar het effect van hardop lezen op tekstbegrip en de rol van het werkgeheugen daarbij
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Duiven, Elvira
2018
De invloed van het werkgeheugen op leesvaardigheid
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Janssens, C.A.M.
2018
De rol van het werkgeheugen in begrijpend lezen onderzocht door twee vormen van werkgeheugenbelasting; korte interrupties en hardop voorlezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Verloop, Chantal
2018
De invloed van hardop lezen op het leesproces
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Hamer, J.G.
2018
Facilitating or Interfering? The role of connectives in on-line processing and off-line comprehension of expository texts
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Wynberg, Elizabeth
2018
Exploring balance: An EEG and observational study regarding children’s science concepts and exploratory play
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Pages
1
2
3
4
›
››