Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Thesis type

Issued

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) ≠ de
  • (-) ≠ 2019
  • (-) = Koornneef, Arnout

Search results

(1 - 20 of 77)

Pages

De Invloed van Kleurovergangen op Leessnelheid en Leesbegrip bij Beginnende Lezers
Wat is de invloed van de Beeline Reader op leessnelheid en tekstbegrip
De kunst van het leren; Effecten van voorspellen en directe instructie bij jongens en meisjes
De effectiviteit van directe instructie en het maken van predicties bij jongens en meisjes
Leren van en over kunst; Verschillen in leren door instructiemethoden bij jongens en meisjes
Het effect van directe instructie of het maken van een voorspelling op leerprestaties
De kracht van directe instructie bij conceptuele kennis
De invloed van voorspellingen maken op het leren op de basisschool
Lezen met kleurtjes; Helpen kleurovergangen in teksten bij het begrijpend lezen
Effecten van kleurverloop en tekstgenre op leessnelheid en leesbegrip
De rol van werkgeheugen in begrijpend lezen
De rol van het werkgeheugen op tekstbegrip
De invloed van het werkgeheugen op het tekstbegrip bij praktisch en theoretisch geschoolde lezers
De invloed van het werkgeheugen op leesvaardigheid
De invloed van hardop lezen op het leesproces
Facilitating or Interfering? The role of connectives in on-line processing and off-line comprehension of expository texts
Exploring balance: An EEG and observational study regarding children’s science concepts and exploratory play

Pages