Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Availability
Open access
(9)
+
-
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(37)
+
-
Thesis type
Master thesis
(24)
+
-
Bachelor thesis
(12)
+
-
Research master thesis
(1)
+
-
Programme
Developmental Psychopathology in Education and Child Studies (research) (MSc)
(1)
+
-
Education and Child Studies (MSc)
(24)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(12)
+
-
Issued
2014
(5)
+
-
2015
(12)
+
-
2016
(9)
+
-
2017
(11)
+
-
Supervisor
Dijkhuis, R.R.
(9)
+
-
Vermeulen, M.C.M.
(7)
+
-
Spruijt, A.M.
(4)
+
-
Swaab, J.T.
(1)
+
-
Language
nl
(35)
+
-
en
(2)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
≠ de
(-)
= Ziermans, T.B.
(-)
≠ Platje, E.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 20 of 37)
Pages
1
2
›
››
show grid
show list
save search
Beek, Eva N. van
2017
Studenten met hoog functionerend autisme: De relatie tussen sociale aandacht en autisme symptomen met intelligentieniveau als mediator
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Vos, Maxime
2017
De relatie tussen culturele achtergrond en werkgeheugen op fluid intelligence
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Hard, Kimberley Sarah
2017
Intelligentie en psychische problematiek: Onderzoek naar de mogelijke relatie tussen intelligentie en psychische problematiek
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Dijk, Ingrid van
2017
De invloed van geslacht op de relatie tussen executief functioneren en sociaal functioneren bij studenten met autisme
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Velde, Lisa van der
2017
Objectief en subjectief werkgeheugen in samenhang met schizotypische kenmerken, welke type werkgeheugen is de sterkste predictor
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Snijders, Anouk
2017
Het verband tussen cognitief vermogen en schizotypische symptomen bij kinderen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Reinds, Heleen
2017
Studenten met HFA: De invloed van cognitieve flexibiliteit en theory of mind op studievertraging
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Lindeman, Marieke
2017
De relatie tussen schizotypische symptomen en sociale vaardigheden van kinderen:En de mediërende rol van het psychische functioneren
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Wit, Mariska P. de
2017
De relatie tussen cognitieve flexibiliteit en stress bij studenten met en zonder een autisme spectrum stoornis
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Bosland, Cornelieke
2017
Het verband tussen vloeibare intelligentie en psychische problematiek
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Dungen, Denise van den
2017
Vertonen kinderen met een lagere intelligentie meer schizotypische kenmerken?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Meijerink, Lotte
2016
Effect van leerkrachttraining op executieve functies bij kinderen van 4-8 jaar in het basisonderwijs
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Reinink, Rosanne
2016
Executieve functies en bèta-vaardigheden in basisschool kinderen: De rol van attitude van leerkrachten tegenover bèta-leren
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Kraaijenbrink, Ilse
2016
De relatie tussen sociale aandacht, theory of mind en gender bij studenten met hoog functionerend autisme, vergeleken met normaal ontwikkelende leeftijdsgenoten
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Bentum, Sanne van
2016
De relatie tussen executief functioneren en kwaliteit van leven bij adolescenten met hoog functionerend autisme en de rol van competentiebeleving hierin
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Ben Haddou, Nisrine
2016
Het effect van leerkrachttraining op executieve functies bij kinderen van 4 tot 8 jaar en de rol van gender
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Ruiter, Lisa de
2016
De effecten van het ervaren van stress op het sociaal en cognitief functioneren bij hoogfunctionerende jongvolwassenen met een autismespectrumstoornis
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Slijk, Ellen
2016
Oudercursus gericht op talent voor wetenschap en techniek en de ontwikkeling van de sociale cognitie van kinderen in het primair onderwijs
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Santen, Kelly van
2016
Verschillen tussen objectief en subjectief gemeten stress bij hoogfunctionerende studenten met een autismespectrumstoornis en het verband met de kwaliteit van leven
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Joosse, Leandra
2016
Het verband tussen sociale angst, internaliserende problemen en kwaliteit van leven bij studenten met autisme
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Pages
1
2
›
››