Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(31)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(31)
+
-
Programme
Psychologie (BSc)
(31)
+
-
Issued
2012
(9)
+
-
2013
(8)
+
-
2014
(8)
+
-
2015
(6)
+
-
Language
nl
(31)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
≠ en
(-)
≠ Ham, C.J.M. van der
(-)
= Putten, Kees van
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 20 of 31)
Pages
1
2
›
››
show grid
show list
save search
Duijvestijn, Leonie
2015
Opschrijven van berekeningen bij deelsommen: verbetert het de prestatie en welke strategie is het meest succesvol?: En redenen waarom er soms geen berekening wordt opgeschreven
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Amsterdam, Sanne
2015
De mediërende rol van het werkgeheugen in de relaties tussen geslacht, rekenprestatie en rekenstrategie
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Echaouchi, Amal
2015
Het verband tussen strategie, prestatie en geslacht bij delen
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Lubberink, Evan
2015
Effect van een interventie ter verbetering van het maken van deelsommen op profielen van strategiegebruik bij leerlingen van groep 8
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Tersteeg, Tim
2015
Rekenen op de basisschool: Het opschrijven van berekeningen bij deelsommen en het werkgeheugen
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Duijnhouwer, Laura
2015
Oplossen van complexe deelopgaven aan het einde van het basisonderwijs
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Polat, Fatma
2014
De invloed van factoren in de rekendidactiek van de leerkracht op het schriftelijke strategiegebruik en de accuratesse van de leerling
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Braggaar, Leonore
2014
Het effect van stimuleren van het opschrijven van een berekening bij complexe deelsommen: Interventie om prestaties te verbeteren bij groep 8 leerlingen en de rol van het werkgeheugen.
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Hille, Youri
2014
Zit de klad er in?: Effecten van geslacht en werkgeheugen op de prestaties van leerlingen van groep 8 na het wel of niet aanmoedigen om berekeningen op te schrijven bij het oplossen van deelsommen
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Rombouts, Lora
2014
Snelheid en prestatie van delen in het basisonderwijs: Op basis van interventie en geslachtsverschillen.
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Yildiz, Perihan
2014
Gebruik van cijferalgoritme en accuraatheid van de antwoorden bij leerlingen uit groep acht
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Köse, Aylin
2014
Sekseverschillen in het strategiegebruik bij deelopgaven en de invloed van beide op de prestaties bij benedengemiddelde leerlingen
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Hemmes, Martijn
2014
Wat is het interventie-effect van berekeningen opschrijven bij complexe deelsommen door zwakke rekenleerlingen uit groep 8 van het basisonderwijs?: Onderzoek naar strategiegebruik, prestatie en de invloed van het werkgeheugen
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Dubbelman, Mariska
2014
Strategiegebruik bij deelsommen onder de loep genomen: Het effect van strategiegebruik en interventie op de accuratesse in een vrije keuze conditie en de invloed van de rekendidactiek op de strategiekeuze bij leerlingen van groep 8
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Brakenhoff, Josephine
2013
Kaal of verhaal? Een onderzoek naar effecten van contextopgaven en numerieke opgaven op de prestaties van leerlingen
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Kroon, Stephanie
2013
Rekenprestaties en rekenstrategieën bij dyslecten: Hoe verschillen context-numerieke prestaties en rekenstrategieën van dyslecten en niet-dyslecten van elkaar?
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Spanjersberg, Laura
2013
De invloed van de zelfkennis van de leerkracht op de gemiddelde rekenprestaties van zijn leerlingen in het basisonderwijs
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Hoeven, Dirk van der
2013
Volg de leerkracht: Invloed van keuzevrijheid van strategiegebruik op prestatie bij oplossen van vermenigvuldig- en deelsommen in groep 7 en 8
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Limbeek, Jo-Renske
2013
Krijg ik ook een keer de beurt? Invloed van beurtgeving en geslacht op rekenprestaties
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Olsthoorn, Kim
2013
Beter één som op papier dan tien uit je hoofd: Het belang van notaties door leerlingen en de rol van de leerkracht daarbij
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Pages
1
2
›
››