Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Availability
Open access
(1)
+
-
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(16)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(9)
+
-
Master thesis
(6)
+
-
Research master thesis
(1)
+
-
Programme
Developmental Psychopathology in Education and Child Studies (research) (MSc)
(1)
+
-
Education and Child Studies (MSc)
(6)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(9)
+
-
Supervisor
Groeneveld, M.
(5)
+
-
Bruijn, Y. de
(3)
+
-
Pektas, F.
(3)
+
-
Emmen, R.
(2)
+
-
Alink, L.R.A.
(1)
+
-
Groeneveld, M.G.
(1)
+
-
Veen, D. van
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(13)
+
-
en
(3)
+
-
Evaluation
Recommended
(3)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
≠ Espin, C.A.
(-)
= 2019
(-)
= Mesman, J.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 16 of 16)
show grid
show list
save search
Eijnde, Sanne van den
2019
Kinderen in een multiculturele samenleving: Hebben kinderen een voorkeur voor de etnische outgroup en is er een verband met de multiculturalistische ideologie van ouders?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Kinkel, Annika C.
2019
Negatieve stereotypen van Turks-Nederlandse moeders over moslims en witte mensen en de negatieve beoordelingen van hun kinderen over de etnische in- en uit-groep
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Berg, Sterre van den
2019
‘Waar zijn de mannelijke leraren en vrouwelijke technici?’: Een onderzoek naar de relatie tussen de impliciete genderstereotypen van moeders en vaders, de impliciete genderstereotypen van kinderen en de genderstereotiepe beroepsinteresse van kinderen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Fischer, Loeka
2019
De relatie tussen ervaren druk tot genderconformiteit en zelfvertrouwen bij adolescenten
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Groot, Daniëlle
2019
De relatie tussen vijandige attributies en fysiek disciplineren bij vaders en moeders
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Castaño Rosario, Denise M.
2019
De relatie tussen sociale steun, stress en sensitief opvoeden bij moeders met een baby van 14 maanden
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Fokker, Cathelijne
2019
The relation between perceived maternal discrimination and sensitive parenting and the moderating role of identity in a Turkish-Dutch sample
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Revales, Youandi
2019
De relatie tussen parental self efficacy en externaliserend probleemgedrag bij peuters van twee jaar: De mediërende rol van disciplineren
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Espinoza Chaparro, Camila
2019
Parenting practices, socialization goals and co-parenting in bicultural families of the Netherlands
Research master thesis | Developmental Psychopathology in Education and Child Studies (research) (MSc)
closed access
Houwelingen, Sophie van
2019
Relaties tussen zelfvertrouwen, schoolcijfers en interesses in exacte en niet-exacte vakken bij jongens en meisjes in het voortgezet onderwijs verbredend onderzoek naar genderverschillen in het onderwijs
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Özdemir, Yesim
2019
Voorkeur voor de eigen groep en empathie bij Turks-Nederlandse en Nederlandse kinderen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Craaijo, Eric
2019
Nadere concretisering van het bio-ecologisch model: De invloed van sociaal kapitaal van ouders op de interesse in bepaalde beroepsstatus van kinderen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Richardson, Caitlin
2019
De samenhang tussen partnertevredenheid en hardhandig disciplineren van jonge kinderen tussen 13 en 15 maanden oud
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Willemsen, Amy
2019
Genderstereotypen van ouders en de zelfwaardering van hun kinderen: De voorspellende werking van expliciete genderstereotypen van ouders en de houding van ouders ten opzichte van gender non-conform gedrag op de zelfwaardering van hun kinderen
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
open access
Berg, Jana van den
2019
De rol van negatief disciplineren in het verband tussen een ouderlijke depressie en emotionele problemen bij kinderen
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Vlak, Eva
2019
Impliciete stereotypen en het inschatten van de eigen schoolvaardigheden: Verschillen tussen jongens en meisjes
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access