Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(12)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(6)
+
-
Master thesis
(6)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(6)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(6)
+
-
Supervisor
Koornneef, A.W.
(3)
+
-
Leijenhorst, L. van
(3)
+
-
Stroet, K.
(3)
+
-
Hickendorff, M.
(2)
+
-
Koornneef, A.
(1)
+
-
Language
nl
(10)
+
-
en
(2)
+
-
Evaluation
Recommended
(3)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
≠ Ham, C.J.M. van der
(-)
= 2019
(-)
= Jolles, D.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 12 of 12)
show grid
show list
save search
Dees, Mireille
2019
Flexibele niveaugroepen bij differentiëren: Een onderzoek naar de flexibiliteit van leerkrachten bij het (her)indelen van hun niveaugroepen bij rekenen
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Graaf, Annebel de
2019
Differentiëren in het rekenonderwijs aan de hand van niveaugroepen: Flexibel omgaan met niveaugroepen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Pel, M.P.
2019
De verschillen in leesbegrip en leesmotivatie tussen jongens en meisjes aan het begin van de middelbare school
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Kruit, Marley
2019
Adaptieve expertise van leerlingen uit groep vijf: Een geïntegreerd hiërarchisch model
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Ouwerkerk, Ilse
2019
Adaptieve expertise bij het oplossen van meercijferige aftrekopgaven bij leerlingen uit groep 5 en verschillen naar rekenniveau
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Paassen, M.F.M. van
2019
Hoe kleurovergangen in de tekst beginnende lezers sneller kunnen laten lezen: De invloed van BeeLine Reader op het leesproces van leerlingen uit groep 4 en 5 van het basisonderwijs
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Westenberg, Mèron
2019
De relatie tussen leesmotivatie en leesbegrip en de rol van geslacht bij leerlingen in de puberteit
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Ouwehand, Marianne
2019
De samenhang tussen leesmotivatie en begrijpend lezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Budde, Jennifer
2019
Bekijk het eens vanuit een ander perspectief: Een studie naar de invloed van perspectief nemen op tekstbegrip
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Croese, Yentl
2019
The effect of subtitles in videos: Beneficial or detrimental
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Eck, Pien van
2019
Rekeninteresse bij sterke rekenaars in het basisonderwijs
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Pieplenbosch, Jane M.
2019
Do people with social anxiety show more or less visual attention towards facial stimuli? How viewing behaviour in socially anxious people is affected by emotions and gaze direction
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access