Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) ≠ Helder, A.
  • (-) = 2016
  • (-) = Sikkema-de Jong, T.M.

Search results

(1 - 20 of 25)

Pages

Leeskilometers maken met digitale boeken: Een interventie voor zwakke lezers in groep 3
Het effect van digitale boeken op de technische leesvaardigheid van beginnende zwakke lezers
Wel of geen digitaal leesonderwijs in groep 3? Het effect van digitale boeken op de technische leesvaardigheid van zwakke lezers
De invloed van elektronische boeken op woordbegrip
De invloed van meelezen met digitale tekst op vloeiend lezen en orthografische kennis van beginnende zwakke lezers uit groep drie
Het gebruik van elektronische boeken in het leesonderwijs: Stimulering leesvaardigheden beginnende lezers
Het effect van digitale boeken op de leesvaardigheid van zwakke lezers in groep 3
Het effect van digitale leesboeken op de leesvaardigheden in groep 3
Digitale leesboekjes met oplichtende tekst: Stimulerend voor technisch lezen en woordbegrip?
Draagt oplichtende tekst in elektronische boeken bij aan het tekstbegrip van beginnende lezers?
Effect van digitale leesboeken op leessnelheid voor zwakke lezers in groep 3
Leesvaardigheid verbeteren door digitale boeken
Wat is de invloed van vrienden op de leesfrequentie en leesattitude van kinderen uit groep zes en zeven?
An exploratory study of teachers’ patterns of data inspection when viewing Curriculum-Based Measurement progress-monitoring graphs
De invloed van het oplichten van tekst in e-boeken op de orthografie van kinderen in groep 3
De bijdrage van oefenen met lezen of schrijven aan de ontwikkeling van ontluikende geletterdheid bij vierjarigen

Pages