Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(25)
+
-
Thesis type
Master thesis
(13)
+
-
Bachelor thesis
(11)
+
-
Research master thesis
(1)
+
-
Programme
Developmental Psychopathology in Education and Child Studies (research) (MSc)
(1)
+
-
Education and Child Studies (MSc)
(13)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(11)
+
-
Supervisor
Kooy-Hofland, V.A.C. van der
(5)
+
-
Merkelbach, I.
(5)
+
-
Berg, H. van den
(4)
+
-
Espin, C.A.
(3)
+
-
Mol, S.E.
(2)
+
-
Plak, R.D.
(2)
+
-
Swart, E.K.
(2)
+
-
Ton, M.G.
(2)
+
-
Guda, M.C.
(1)
+
-
Ton, M.
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(23)
+
-
en
(2)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
≠ Helder, A.
(-)
= 2016
(-)
= Sikkema-de Jong, T.M.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 20 of 25)
Pages
1
2
›
››
show grid
show list
save search
Uden, Suzanne M. van
2016
Leeskilometers maken met digitale boeken: Een interventie voor zwakke lezers in groep 3
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Dijk, Anne Louise van
2016
Het effect van digitale boeken op de technische leesvaardigheid van beginnende zwakke lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Steekelenburg, Maaike van
2016
Wel of geen digitaal leesonderwijs in groep 3? Het effect van digitale boeken op de technische leesvaardigheid van zwakke lezers
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Dol, Kirsten
2016
De invloed van elektronische boeken op woordbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Breijer, Jamilla
2016
De invloed van meelezen met digitale tekst op vloeiend lezen en orthografische kennis van beginnende zwakke lezers uit groep drie
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Velde, Emma van de
2016
Het gebruik van elektronische boeken in het leesonderwijs: Stimulering leesvaardigheden beginnende lezers
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Tuinstra, Doreen E.
2016
Het effect van digitale boeken op de leesvaardigheid van zwakke lezers in groep 3
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bos, M. van den
2016
Het effect van digitale leesboeken op de leesvaardigheden in groep 3
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Herfst, L.M.
2016
Digitale leesboekjes met oplichtende tekst: Stimulerend voor technisch lezen en woordbegrip?
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Tromm, Dorien H.
2016
De ontwikkeling van het lezen door elektronische boeken: Een onderzoek naar de effecten van elektronische boeken op de leesontwikkeling van kinderen in groep 3
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Hoek, T.J.
2016
Leren kijken naar letters: Een onderzoek naar het effect van het lezen van alfabetboekjes en het naschrijven van letters op de letterperceptie van vierjarige kinderen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Meer, W.G. van der
2016
Draagt oplichtende tekst in elektronische boeken bij aan het tekstbegrip van beginnende lezers?
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Posthuma, Manouk
2016
Effect van digitale leesboeken op leessnelheid voor zwakke lezers in groep 3
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Kerssemeijer, Hanna
2016
Leren kijken naar letters: Een onderzoek bij vierjarige kleuters naar het verband tussen letterkennis, letterperceptie en de geletterdheid van de thuisomgeving, en de invloed van interventies op letterperceptie
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Besten, Gerdine den
2016
Leesvaardigheid verbeteren door digitale boeken
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Nieuwenbroek, Sarah
2016
Wat is de invloed van vrienden op de leesfrequentie en leesattitude van kinderen uit groep zes en zeven?
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Boender, Priscilla
2016
An exploratory study of teachers’ patterns of data inspection when viewing Curriculum-Based Measurement progress-monitoring graphs
Research master thesis | Developmental Psychopathology in Education and Child Studies (research) (MSc)
closed access
Wit, Joelle de
2016
De invloed van het oplichten van tekst in e-boeken op de orthografie van kinderen in groep 3
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Weevers, Bente
2016
Leren lezen met de computer. Het effect van digitale boeken met oplichtende tekst op orthografische kennis van zwakke lezers in groep 3
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Loon, W.M. van
2016
De bijdrage van oefenen met lezen of schrijven aan de ontwikkeling van ontluikende geletterdheid bij vierjarigen
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Pages
1
2
›
››