Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Availability
Open access
(2)
+
-
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(34)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(27)
+
-
Master thesis
(7)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(7)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(20)
+
-
Psychologie (BSc)
(7)
+
-
Issued
2012
(3)
+
-
2013
(4)
+
-
2015
(3)
+
-
2018
(13)
+
-
2019
(2)
+
-
2020
(9)
+
-
Show more
Supervisor
Bosch, Liza
(9)
+
-
Mostert, Terry
(7)
+
-
Leijenhorst, Linda van
(5)
+
-
Broek, Paul van den
(2)
+
-
Koornneef, Arnout
(1)
+
-
Stroet, Kim
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(34)
+
-
Evaluation
Recommended
(2)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
≠ Koornneef, A.
(-)
≠ en
(-)
= Hickendorff, Marian
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 20 of 34)
Pages
1
2
›
››
show grid
show list
save search
Graves, Sam
2020
Flexibiliteit en adaptiviteit van basisschoolleerlingen met verschillende rekenniveaus uit groep 5 in Nederland bij het uitrekenen van aftrekopgaven tot en met 100
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Smit, Samantha
2020
Flexibel en adaptief uitrekenen van aftrekopgaven tot 100
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Roon, Anoek van
2020
Samenhang van rekenmethodes met flexibiliteit en adaptiviteit
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Vergeer, Rosanne
2020
Het flexibele en adaptieve gebruik van rekenstrategieën bij leerlingen met verschillende rekenniveaus in groep 5
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Krens, Pjotr
2020
Hoe flexibel en adaptief rekenen leerlingen uit groep 5 aftrekopgaven tot 100 uit;Een correlationeel onderzoek over het verband tussen flexibel- en adaptief strategiegebruik en werkgeheugen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Jong, Tessa de
2020
Hoe lossen jongens en meisjes aftrekopgaven op; Geslachtsverschillen in het flexibel en adaptief rekenen met aftrekopgaven tot honderd
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Lourenburg, Jessie
2020
Het verschil in flexibel en adaptief rekenen met strategieën voor aftrekopgaven tot 100 tussen kinderen uit groep 5 met verschillende rekenniveaus
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Zwaneveld, Marije
2020
Flexibel en adaptief strategiegebruik: Het verschil tussen leerlingen met verschillende rekenniveaus bij aftrekopgaven binnen het rekenonderwijs op de basisschool
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Eversdijk, Laura
2020
Geslachtsverschillen in flexibel en adaptief rekenen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bie, Linda de
2019
BeeLine Reader: een uitkomst voor de zwakke lezer?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Janse de Jonge, Martine
2019
Hoe realistisch worden problematische contextopgaven in Nederland beantwoord
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Merkus, Rosemarijn
2018
Het effect van het format van rekenopgaven met breuken en decimale getallen op de prestaties van kinderen uit groep 8, de eerste klas of de tweede klas
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Oosten, Anita van
2018
Invloed van Format op de rekenprestatie van kinderen voor breuken en decimale getallen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Groot, Ellen
2018
De invloed van het format van opgaven met breuken en decimale getallen op de prestaties van leerlingen uit groep 8, eerste en tweede klas van het voortgezet onderwijs: Het contextuele format tegenover het formele format:
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Lachmansingh, S.K.
2018
Rekenprestaties van leerlingen op de basisschool: Een literatuurstudie naar de samenhang tussen de pedagogische vakinhoudelijke kennis van de leerkracht, de pedagogische vakinhoudelijke overtuiging van de leerkracht en het rekenbeleid van de school enerzijds en de rekenprestaties van basisschoolleerlingen anderzijds
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Oudijk, Mariska
2018
Prestaties van leerlingen bij het rekenen met breuken en decimale getallen bij kale en contextopgaven
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Magnée, Bernice
2018
Wel of geen appelverhaaltjes bij rekenen: Over het effect van format op de prestatie op opgaven met breuken en decimale getallen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Dijkstra, I.F.
2018
Realistische contextopgaven in het Nederlandse rekenonderwijs
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Post, Hieke
2018
Factoren die een rol spelen bij het oplossen van rekenopgaven bij kinderen uit de eerste twee klassen van het voortgezet onderwijs
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Ait Khouya Lahsen, Hind
2018
De relatie van instructie, waarschuwingen, begrijpend leesniveau en visuele-schematische representaties tot realistisch rekenen
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Pages
1
2
›
››