Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) ≠ Nieuwenburg, P.
  • (-) = 2018
  • (-) = Mol, S.E.

Search results

(1 - 13 of 13)
De rol van moederbetrokkenheid bij het leesgedrag van kinderen uit groep 6 en 7
Digitale prentenboeken: De invloed van executieve functies op printkennis, woordenschat en verhaalbegrip
Gezamenlijk lezen & gezinskenmerken: Zijn er verschillen in de mate van gezamenlijk lezen op basis van gezinskenmerken?
Digitale prentenboeken en de Viertakt: het effect op de woordenschat en het fonologisch bewustzijn
De relatie tussen praten over lezen met moeders en het leesgedrag van kinderen op de basisschool.
Frequentie digitaal mediagebruik en voorlezen bij peuters en kleuters: Is er een samenhang met woordenschat?
De invloed van de plaats van print in een prentenboek op de aandacht voor print
Het belang van het type gezin, leesmotivatie en leesroutine voor leerlingen in de eerste drie klassen van de middelbare school