Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(13)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(7)
+
-
Master thesis
(6)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(6)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(7)
+
-
Supervisor
Dijken, M.J. van
(2)
+
-
Espin, C.A.
(2)
+
-
Sikkema-de Jong, T.M.
(2)
+
-
Bosch, R. van den
(1)
+
-
Dijken, M. van
(1)
+
-
Dijken, Marianne van
(1)
+
-
Sikkema- de Jong, T.M.
(1)
+
-
Sikkema-de Jong, Marga
(1)
+
-
Swart, E.K.
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(13)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
≠ Nieuwenburg, P.
(-)
= 2018
(-)
= Mol, S.E.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 13 of 13)
show grid
show list
save search
Vliet, Marijn van
2018
Kleuterpraat met prentenboeken: De invloed van de Viertakt bij het voorlezen van prentenboeken op woordenschatontwikkeling en fonologisch bewustzijn van kleuters
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Frederiks, Sophie
2018
De rol van moederbetrokkenheid bij het leesgedrag van kinderen uit groep 6 en 7
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bonnema, Julia
2018
Digitale prentenboeken: De invloed van executieve functies op printkennis, woordenschat en verhaalbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Hulleman, Jantine
2018
Lezen doe je samen?: Een onderzoek naar het verband tussen cognitieve en emotionele betrokkenheid van ouders en het leesgedrag van kinderen uit groep 3 en groep 7 en 8
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Zijlstra, Annick
2018
Gezamenlijk lezen & gezinskenmerken: Zijn er verschillen in de mate van gezamenlijk lezen op basis van gezinskenmerken?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Padlina, Angela E.F.
2018
Digitale prentenboeken en de Viertakt: het effect op de woordenschat en het fonologisch bewustzijn
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Rijs, Marloes L. van
2018
De relatie tussen praten over lezen met moeders en het leesgedrag van kinderen op de basisschool.
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Dudink, Lieke M.
2018
Frequentie digitaal mediagebruik en voorlezen bij peuters en kleuters: Is er een samenhang met woordenschat?
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Nijs, H.R. de
2018
Alfabetboek of schrijven: De invloed van een schrijf- en een voorleesinterventie met een alfabetboek op letterkennis bij kinderen van vier jaar
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Boot, N.E.
2018
Letterkennis bij kleuters: Een onderzoek naar de effecten van een lees- en schrijfinterventie op letterkennis bij kleuters en de rol van verwachtingen van ouders
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Nijsse, Marjolein
2018
De invloed van de plaats van print in een prentenboek op de aandacht voor print
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Kruit, Marley
2018
Rol van cognitieve betrokkenheid van moeders bij leesgedrag van groep 6 leerlingen, en het verschil hierin tussen jongens en meisjes
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Busser, Nikki
2018
Het belang van het type gezin, leesmotivatie en leesroutine voor leerlingen in de eerste drie klassen van de middelbare school
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access