Leiden University Student Repository

Refine Results

Supervisor

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) ≠ Overgaauw, S.
  • (-) = 2020
  • (-) = Vogelaar, B.

Search results

(1 - 18 of 18)
De relatie tussen creativiteit en cognitief functioneren
Individuele verschillen in divergent denken vchterklaard door intelligentie, leeftijd en gesla
Training the talented
Creativiteit en Cognitie
Creativiteit en intelligentie als voorspellers van schoolresultaten van basisschoolleerlingen
The relation between teacher activities, wonder and intrinsic motivation
De relatie tussen verwondering, creativiteit en leerkracht activiteiten
De rol van de leerkracht-leerling relatie in de academische prestatie en intrinsieke motivatie van leerlingen
Hoe de mate van verwondering gestimuleerd kan worden door activiteiten van de leerkracht binnen het basisonderwijs.
Verwondering en intrinsieke motivatie in het openbare- en Daltononderwijs
Is een verminderd mentaal welzijn gerelateerd aan minder verwondering en nieuwsgierigheid in kinderen?
Verwondering en moraliteit: De link tussen verwondering en het vertonen van moreel gedrag bij kinderen in de bovenbouw van het primair onderwijs
A metacognitive training in problem-solving skills for high-ability children