Leiden University Student Repository

Refine Results

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) ≠ Peerdeman, K.J.
  • (-) ≠ en
  • (-) = Swart, E.K.

Search results

(1 - 20 of 41)

Pages

De intergenerationele overdracht van traumasymptomen van ouders op hun kinderen en de invloed van gender
De invloed van het kijken naar geanimeerde prentenboeken op de voorkeur die kleuters hebben voor papieren prentenboeken
Digitaal lezen en een extra steuntje in de rug: het recept tegen te weinig lezen?
Het effect van Neurowetenschappelijke informatie op de Geloofwaardigheid van  Onderwijskundige teksten bij Nederlandse leerkrachten
Het effect van feedback gericht op tekstbegrip op de kennis van leesstrategieën
De invloed van neurowetenschappelijke  informatie op de geloofwaardigheid van (onderwijs)wetenschappelijke teksten
De invloed van het kijken naar geanimeerde prentenboeken op de voorkeur die kleuters hebben voor papieren prentenboeken
De relatie tussen aandacht voor tekst en tekstbegrip en de interactie met werkgeheugencapaciteit
De rol van aandacht in de relatie tussen motivatie en leesbegrip bij universitaire studenten
Het verband tussen leesvaardigheid en het inconsistentie-effect
De samenhang tussen tablet- en smartphonegebruik van peuters en kleuters en hun woordenschat en de rol van ouders
De relatie tussen aandachtscontrole tijdens het lezen en leesbegrip bij universitaire studenten
Oogbewegingen en hun verband met leesvaardigheid en de mate van leesbegrip
De samenhang tussen aandacht, werkgeheugen en tekstbegrip bij universitaire studenten
Begrijpend lezen bij het maken van Mazetaken – het verschil tussen consistente en inconsistente verhalen
Maze-task: Indicator of reading comprehension skills for elementary students
Het verband tussen geslacht, leestempo, leerjaar en begrijpend lezen bij jongens en meisjes uit groep 7 en 8

Pages