Leiden University Student Repository

Refine Results

Thesis type

Issued

Supervisor

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) ≠ Tromble, R.K.
  • (-) = Leijenhorst, L. van
  • (-) ≠ Pedagogische wetenschappen (BSc

Search results

(1 - 13 of 13)
De invloed van persoonlijke interesse op het begrijpen van  teksten bij lezers
Leesbegrip bij kinderen uit groep 4 en 5
Onderzoekend leren versus directe instructie: de voor- en nadelen van voorspellingen maken en de invloed van opleidingsniveau van ouders
Begrijpend lezen: De rol van persoonlijke interesse
De rol van intelligentie en achtergrondkennis bij het begrijpend lezen van vmbo-basisen -kaderbrugklasleerlingen
Inconsistency Detection in Children: Reading Fluency, Working Memory and Comprehension
Effectief leren: De rol van cognitieve betrokkenheid en zelfbekwaamheid in actief leren
Aandacht tijdens begrijpend lezen bij kinderen en volwassenen : Hoe speelt aandacht een rol?
De processen in het werkgeheugen die ten grondslag liggen aan begrijpend lezen