Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Thesis type

Supervisor

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) ≠ Ziermans, T.B.
  • (-) = Steinel, W.
  • (-) = 2020

Search results

(1 - 20 of 21)

Pages

The effects of brand traits on brand evaluation, positive eWOM intentions and the role of product type
The relation between perceived brand personality traits and consumer behavior
Expanding the pie - Investigating value creation in dyadic negotiations with unequal power distribution
When are moral brands more attractive?
De invloed van machtsdistributie op groepsonderhandeling
Vrouwen aan de Top: Het Effect van Vrouwelijke  Leiders in Groepsonderhandelingen
Samen werken of samenwerken?
Who runs the group? Girls?
Er komt een vrouw de strandtent binnen…
Een ‘’vrouwelijke’’ voorzitter  of een ‘’mannelijke’’ dictator
Onderhandelen: liever met hem of met haar?
Het verschil van machtsgebruik tussen mannen en vrouwen
Gender and Power Dispersion Differences in Group Negotiation
#MenToo: How men and women respond to men taking up communal roles

Pages