Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Availability
Open access
(1)
+
-
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(15)
+
-
Thesis type
Master thesis
(8)
+
-
Bachelor thesis
(7)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(8)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(7)
+
-
Supervisor
Schel, M.A.
(6)
+
-
Hickendorff, Marian
(5)
+
-
Koornneef, Arnout
(3)
+
-
Denessen, Eddie
(1)
+
-
Language
nl
(15)
+
-
Evaluation
Recommended
(1)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
≠ Ziermans, T.B.
(-)
= 2018
(-)
= Leijenhorst, Linda van
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 15 of 15)
show grid
show list
save search
Noortman, E.L.
2018
De ontwikkeling van reactieve en proactieve controle in relatie met impulsiviteit, een onderzoek bij kinderen van zeven tot twaalf jaar
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Ouwerkerk, Ilse
2018
De samenhang van proactieve inhibitie, intelligentie en impulsiviteit met rekenresultaten bij leerlingen in de basisschoolleeftijd
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Buringa, Justin
2018
Emotieregulatiestrategieën: een mogelijke bescherming voor negatieve gezinsinvloeden
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Toor, F.C.M. van
2018
Tekstpresentatie en tekstbegrip bij zwakke en sterke lezers: Welke rol spelen technisch- en begrijpend lezen en de representatieniveaus hierin?
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Breemen, E.A. van
2018
De invloed van tekstopmaak en tekstsoort op leesbegrip in het basisonderwijs
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Lachmansingh, S.K.
2018
Rekenprestaties van leerlingen op de basisschool: Een literatuurstudie naar de samenhang tussen de pedagogische vakinhoudelijke kennis van de leerkracht, de pedagogische vakinhoudelijke overtuiging van de leerkracht en het rekenbeleid van de school enerzijds en de rekenprestaties van basisschoolleerlingen anderzijds
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Dijkstra, I.F.
2018
Realistische contextopgaven in het Nederlandse rekenonderwijs
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Post, Hieke
2018
Factoren die een rol spelen bij het oplossen van rekenopgaven bij kinderen uit de eerste twee klassen van het voortgezet onderwijs
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Sevinga, E.K.
2018
Een onderzoek naar de ontwikkeling van reactieve en proactieve inhibitie bij kinderenvan zeven tot twaalf jaar
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Venderbos, Hanna
2018
Het ontwikkelingstraject van reactieve en proactieve inhibitie bij schoolkinderen en de relatie met rekenvaardigheden
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Spaans, N.M.
2018
De invloed van instructie tijdens coöperatief leren: Gecontroleerd voor werkgeheugen en inlevingsvermogen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Groeneveld, Bauke
2018
Het bespreken van gevoelige onderwerpen in een cultureel diverse klas.
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
open access
Hoogduin, G.
2018
Rekenen met contextopgaven in het basisonderwijs
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Blok, Esther
2018
De ontwikkeling van reactieve en proactieve inhibitie en de relatie tot tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Pronk, Lianne
2018
De invloed van leeftijd en geslacht op reactieve en proactieve controle bij kinderen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access