Leiden University Student Repository

Refine Results

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) ≠ Ziermans, T.B.
  • (-) = 2018
  • (-) = Leijenhorst, Linda van

Search results

(1 - 15 of 15)
De samenhang van proactieve inhibitie, intelligentie en impulsiviteit met rekenresultaten bij leerlingen in de basisschoolleeftijd
Emotieregulatiestrategieën: een mogelijke bescherming voor negatieve gezinsinvloeden
De invloed van tekstopmaak en tekstsoort op leesbegrip in het basisonderwijs
Realistische contextopgaven in het Nederlandse rekenonderwijs
Een onderzoek naar de ontwikkeling van reactieve en proactieve inhibitie bij kinderenvan zeven tot twaalf jaar
Het ontwikkelingstraject van reactieve en proactieve inhibitie bij schoolkinderen en de relatie met rekenvaardigheden
De invloed van instructie tijdens coöperatief leren: Gecontroleerd voor werkgeheugen en inlevingsvermogen
Het bespreken van gevoelige onderwerpen in een cultureel diverse klas.
Rekenen met contextopgaven in het basisonderwijs
De ontwikkeling van reactieve en proactieve inhibitie en de relatie tot tekstbegrip
De invloed van leeftijd en geslacht op reactieve en proactieve controle bij kinderen