Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) ≠ Psychology (research) (MSc
  • (-) = nl
  • (-) = Espin, C.A.

Search results

(1 - 20 of 45)

Pages

Individuele online leesinterventie: Effect op de leesprestatie en leesmotivatie van kinderen met leesproblemen
CBM maze taak als maat voor begrijpend lezen: meet de CBM maze taak algehele leesvaardigheid
De CBM-MAzetaak en de Invloed van Leesniveau
De effectiviteit van de Universele Interventie voor Lezen (UIL)
Kleuterpraat met prentenboeken
Het UIL Project
De relatie tussen vrij lezen en leesvaardigheid bij basisschoolleerlingen en middelbare scholieren
Intrinsieke leesmotivatie in relatie tot boekgenre en structuur in de thuisomgeving bij kinderen in groep 6, 7 en 8
De EPALE-NL test: validiteit en implicaties voor  de praktijk
Een meta-analyse naar de samenhang tussen vrij lezen en leesbegrip en woordenschat bij kinderen en adolescenten
De relatie tussen vrij lezen en leesvaardigheid bij  basisschoolleerlingen en middelbare scholieren
Ieder kind met eigen instructiebehoefte: dynamisch testen bij faalangst en hoogbegaafdheid
Leesbegrip in de mazetaak: Aap / Zie / Top jij de inconsistentie?
Weergave van leesbegrip in de score op de CBM mazetaak: Standaard vs. scrambled format
De leesroutine van kinderen in groep 7 en 8: Relaties met ouderbetrokkenheid en de geletterde thuisomgeving
Woordenschatontwikkeling bij kleuters: De meerwaarde van de Viertakt ten opzichte van levende boeken voor kleuters
Sekseverschillen in leesproblemen, leesmotivatie en leesgedrag in de tweede klas van de middelbare school

Pages