Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) ≠ 2007
  • (-) = Pedagogische wetenschappen (BSc
  • (-) = 2021

Search results

(1 - 20 of 120)

Pages

Dynamisch testen bij hoogbegaafde  kinderen en de relatie met faalangst  en IQ-hoogte
Mindset en competentiebeleving bij zwak, gemiddeld en sterk presterende kinderen
Doorzettingsvermogen en voorspellend leren tijdens de vroege adolescentie
Uit de kunst: het effect van voorspellingen maken en enkele demografische variabelen op het leren over moderne kunst
Het Stimuleren van Flexibel en Adaptief Strategiegebruik bij Rekenen door Leerkrachten
Samenhang tussen de stimulering van adaptieve expertise en de overtuigingen van leerkrachten over het rekenonderwijs.
Het stimuleren van flexibel en adaptief rekenen bij aftrekopgaven in groep 5
BeeLine Reader: hoe kleuriger, hoe beter?
Het effect van BeeLine Reader op leessnelheid en tekstbegrip  bij informatieve en narratieve teksten
De invloed van tekstopmaak op het leesbegrip van basisschoolleerlingen
Uit de Kunst.
De samenhang tussen differentiatie en de competentiebeleving van basisschoolleerlingen:
Het gezamenlijke effect van BeeLine Reader en instructie op de leesvaardigheid van Nederlandse leerlingen uit groep vier
Hoe een leerling differentiatie ervaart
Directe instructie of voorspellingen maken tijdens leren
Ouderbetrokkenheid in tijden van schoolsluiting

Pages