Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Availability
Open access
(1)
+
-
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(120)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(120)
+
-
Supervisor
Buisman, R.
(21)
+
-
Haan, W. de
(21)
+
-
Hickendorff, M.
(20)
+
-
Vermeer, H.
(20)
+
-
Koornneef, A.
(19)
+
-
Endedijk, H.
(13)
+
-
Ligtermoet, I.
(13)
+
-
Leijenhorst, L. van
(11)
+
-
Nefs, H.T.
(10)
+
-
Veerbeek, J.
(10)
+
-
Stoltenborgh, M.
(9)
+
-
Linting, M.
(8)
+
-
Sikkema - de Jong, M.
(8)
+
-
Paridon, Y. van
(7)
+
-
Denessen, E.
(6)
+
-
Jolles, D.
(6)
+
-
Prast, E.
(6)
+
-
Stroet, K.
(6)
+
-
Nefs, H.
(5)
+
-
Sikkema - de Jong, T.M.
(4)
+
-
Verbeek, J.
(4)
+
-
Koornneef, H.
(2)
+
-
Paridon, Y.
(2)
+
-
Helder, A.
(1)
+
-
Huijbregts, S.C.J.
(1)
+
-
Ligtermoet, I
(1)
+
-
Meijer, A.
(1)
+
-
Sikkema - De Jong, M.
(1)
+
-
Sikkema de Jong, M.
(1)
+
-
Sikkema, de Jong, T.M.
(1)
+
-
Sikkema-de Jong, T.M.
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(119)
+
-
en
(1)
+
-
Evaluation
Recommended
(13)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
≠ 2007
(-)
= Pedagogische wetenschappen (BSc
(-)
= 2021
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 20 of 120)
Pages
1
2
3
4
5
›
››
show grid
show list
save search
Gielgens, Sterre
2021
Dynamisch testen bij hoogbegaafde kinderen en de relatie met faalangst en IQ-hoogte
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Latenstein van Voorst, Eline
2021
Mindset en competentiebeleving bij zwak, gemiddeld en sterk presterende kinderen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Kruidhof, Femke
2021
Doorzettingsvermogen en voorspellend leren tijdens de vroege adolescentie
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bil, Romy de
2021
Uit de kunst: het effect van voorspellingen maken en enkele demografische variabelen op het leren over moderne kunst
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Hanoeman, Shanies
2021
Het Stimuleren van Flexibel en Adaptief Strategiegebruik bij Rekenen door Leerkrachten
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Landsmeer, Daniek
2021
Samenhang tussen de stimulering van adaptieve expertise en de overtuigingen van leerkrachten over het rekenonderwijs.
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Kooij, Rozemarijn van der
2021
Het stimuleren van flexibel en adaptief rekenen bij aftrekopgaven in groep 5
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Claveaux, Chantal
2021
Het belang van het voorbereiden van differentiatie: een empirisch onderzoek naar differentiatie tijdens rekenlessen in het primair onderwijs
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Theunissen, Dianne
2021
Het belang van de periodevoorbereiding voor differentiatie in de rekenles: Voorspelt het evalueren van leerlingprestaties en het formuleren van uitdagende doelen de differentiatie voor sterke rekenaars?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Zoelen, Renate van
2021
BeeLine Reader: hoe kleuriger, hoe beter? Het effect van lay-out en kleur op het leesproces van beginnende lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Elseman, Sofie
2021
Het effect van BeeLine Reader op leessnelheid en tekstbegrip bij informatieve en narratieve teksten
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Keizer, Naomi de
2021
Leessnelheid, leesbegrip en leesbeleving bij kinderen in groep 4: Een onderzoek naar het effect van BeeLine Reader op leessnelheid, leesbegrip en leesbeleving bij kinderen in groep 4
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Mackenzie, Laurine
2021
De invloed van tekstopmaak op het leesbegrip van basisschoolleerlingen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Renes, Willemijn
2021
Differentiatie voor sterke rekenaars in de rekenles: In hoeverre is de voorbereiding van de leerkracht een voorspeller voor succesvolle differentiatie voor sterke rekenaars in de rekenles?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Heemskerk, Daphne
2021
Uit de Kunst. Een onderzoek naar de effectiviteit van instructiemethodes bij het leren van Moderne kunst bij kinderen in groep 8
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Baljeu, Jelmer
2021
De samenhang tussen differentiatie en de competentiebeleving van basisschoolleerlingen:
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Brandjes, Sabine
2021
Het gezamenlijke effect van BeeLine Reader en instructie op de leesvaardigheid van Nederlandse leerlingen uit groep vier
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Rikmenspoel, Vivian
2021
Hoe een leerling differentiatie ervaart: Een studie naar de ervaringen van bovenbouwleerlingen over de geboden differentiatie bij rekenen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Go, Jolien
2021
Directe instructie of voorspellingen maken tijdens leren: En de rol van het werkgeheugen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Vreuls, Floor
2021
Ouderbetrokkenheid in tijden van schoolsluiting
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Pages
1
2
3
4
5
›
››