Leiden University Student Repository

Refine Results

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) ≠ 2009
  • (-) = Pedagogische wetenschappen (BSc
  • (-) = Mol, S.E.

Search results

(1 - 19 of 19)
Motiveren kun je leren!
Welke activiteiten bevorderen leesmotivatie bij bovenbouwleerlingen?
Feedback bij Rekenen in het Basisonderwijs
De voorleesfrequentie en het leesplezier van werkende ouders van 0-4 jarige kinderen
Hardop praten tijdens voorlezen en aantal kinderboeken thuis bij ouders met jonge kinderen met en zonder risico op taalproblemen
De relatie tussen de sociale validiteit en het gebruik van De Voorleeshoek
De voorleesroutine en het aantal boeken thuis van ouders met en zonder leesproblemen in de familie
De rol van moederbetrokkenheid bij het leesgedrag van kinderen uit groep 6 en 7
Digitale prentenboeken: De invloed van executieve functies op printkennis, woordenschat en verhaalbegrip
Gezamenlijk lezen & gezinskenmerken: Zijn er verschillen in de mate van gezamenlijk lezen op basis van gezinskenmerken?
Digitale prentenboeken en de Viertakt: het effect op de woordenschat en het fonologisch bewustzijn
De invloed van de plaats van print in een prentenboek op de aandacht voor print
De invloed van woordenschat, werkgeheugen en intelligentie op begrijpend lezen bij basisschoolleerlingen uit groep vijfj
De relatie tussen DRD4 genotype, aandacht en leesbegrip
Peuters en Touchscreen-Media: De relatie tussen ontluikende geletterdheid, touchscreen-mediagebruik en de rol van ouders
Het vermogen van leerkrachten om data uit voortgangsgrafieken aan instructie te koppelen