Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Issued

Supervisor

Language

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) ≠ 2017
  • (-) = Ziermans, T.B.
  • (-) = Master thesis

Search results

(1 - 20 of 20)
Effect van leerkrachttraining op executieve functies bij kinderen van 4-8 jaar in het basisonderwijs
Executieve functies en bèta-vaardigheden in basisschool kinderen: De rol van attitude van leerkrachten tegenover bèta-leren
Het effect van leerkrachttraining op executieve functies bij kinderen van 4 tot 8 jaar en de rol van gender
Het verband tussen sociale angst, internaliserende problemen en kwaliteit van leven bij studenten met autisme
De Bouwstenen van Sociale Vaardigheden. De Onderlinge Relaties tussen Sociale Vaardigheden, Executieve Functies en Sociale Cognitie.
Het verband tussen taalvaardigheid, sociale competentie en emotieregulatie bij basisschoolkinderen
Studeren met een autismespectrumstoornis: De invloed van geslacht en executieve functies op de kwaliteit van leven
Resultaten van een leerkrachtencursus gericht op de executieve functies ter stimulatie van bètavaardigheden bij basisschoolleerlingen
De Invloed van Leerkrachten op de Intrinsieke Motivatie en het Executief Functioneren van Kinderen.
De ontwikkeling van de relatie tussen executief functioneren en Theory of Mind bij kinderen van 4 tot 8 jaar.
Executief functioneren bij 4- tot 7-jarigen: De invloed van het opleidingsniveau en het executief functioneren van ouders op het executief functioneren van hun kind.
Zijn nieuwsgierige kinderen beter in bètaleren? Een onderzoek naar de invloed van kwaliteit en kwanteit van exploratiegedrag en prestatie-motivatie op de bètavaardigheden van basisschoolleerlingen van 5 tot 8 jaar oud.
De ontwikkeling van executieve functies: differentiatie bij jongens en meisjes in de leeftijd van vier tot en met zeven jaar.