Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) ≠ 2018
  • (-) = Veerbeek, J.
  • (-) ≠ 2023

Search results

(1 - 20 of 68)

Pages

Kleuter-praat met prentenboeken: Het effect van interactief voorlezen met e-Prent&ABC op de woordenschat en printkennis van kleuters met een relatief laag inhibitievermogen
De instructiebehoeften van kinderen met ASS: Hoe verschillen ze van kinderen zonder ASS?
Adviesrapport Feuersteinmethode
CBM maze-taakscores als indicator voor begrip op tekstniveau
De Feuerstein methode: een methode met potentie
Adviesrapport Feuersteinmethode
Dynamisch testen bij hoogbegaafde kinderen en de relatie met faalangst en IQ-hoogte
Adviesrapport Feuersteinmethode
Dynamisch testen bij hoogbegaafde kinderen
De invloed van moeilijkheidsgraad op de instructiebehoefte van leerlingen uit groep 6 en 7
Dynamisch testen bij hoogbegaafde  kinderen en de relatie met faalangst en IQ-hoogte
De onderbouwing van het schoolkeuzeadvies aan vluchtelingenkinderen: Ervaringen en opvattingen van professionals
De EPALE-NL test: validiteit en implicaties voor  de praktijk
De Maze Taak als Valide en Betrouwbaar Meetinstrument voor Begrijpend Lezen bij Nederlandse  Basisschoolleerlingen in Groep 7 en 8
Ieder kind met eigen instructiebehoefte: dynamisch testen bij faalangst en hoogbegaafdheid

Pages