Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Availability
Open access
(8)
+
-
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(73)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(66)
+
-
Master thesis
(7)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(7)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(66)
+
-
Issued
2015
(13)
+
-
2018
(53)
+
-
2019
(7)
+
-
Supervisor
Moort, Marloes van
(23)
+
-
Bruïne, Amy de
(11)
+
-
Jolles, Dietsje
(8)
+
-
Bansi, S.D.
(7)
+
-
Bruine, Amy de
(4)
+
-
Leijenhorst, Linda van
(3)
+
-
Hickendorff, Marian
(1)
+
-
Moort, M.L. van
(1)
+
-
Schaik, Jo van
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(70)
+
-
en
(3)
+
-
Evaluation
Recommended
(7)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
≠ 2020
(-)
≠ Koornneef, A.W.
(-)
= Koornneef, Arnout
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 20 of 73)
Pages
1
2
3
4
›
››
show grid
show list
save search
Bie, Linda de
2019
BeeLine Reader: een uitkomst voor de zwakke lezer?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Langemaat, Eline
2019
Het effect van kleurgebruik in teksten op het leesproces van leerlingen uit groep 4 en 5 van het basisonderwijs
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Jonker, Laura
2019
Hebben kleurgebruik, tekstgenre en tekstopmaak invloed op het leesproces van kinderen?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Enden, J.S. van der
2019
Geef kleur aan het lezen: Een onderzoek naar de invloed van kleurovergangen in teksten op de leessnelheid en het tekstbegrip van beginnende lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Jong, Lisa de
2019
De invloed van The BeeLine Reader op tekstbegrip en leessnelheid bij beginnende lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Lunteren, K. van
2019
Monitorprocessen tijdens het lezen die beïnvloed worden door achtergrondkennis en eerdere tekst
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Janssen, Lisa
2019
Versneld lezen zonder verlies tekstbegrip: Beeline Reader
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Boer, Miriam den
2018
De rol van werkgeheugen in begrijpend lezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Mannak, Tara
2018
De rol van het werkgeheugen op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Ruijter, Anne de
2018
De invloed van het werkgeheugen op het tekstbegrip bij praktisch en theoretisch geschoolde lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Tuin, Marita
2018
Hardop lezen om een tekst beter te begrijpen, werkt dat?: Een onderzoek naar het effect van hardop lezen op tekstbegrip en de rol van het werkgeheugen daarbij
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Duiven, Elvira
2018
De invloed van het werkgeheugen op leesvaardigheid
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Janssens, C.A.M.
2018
De rol van het werkgeheugen in begrijpend lezen onderzocht door twee vormen van werkgeheugenbelasting; korte interrupties en hardop voorlezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Verloop, Chantal
2018
De invloed van hardop lezen op het leesproces
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Hamer, J.G.
2018
Facilitating or Interfering? The role of connectives in on-line processing and off-line comprehension of expository texts
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Wynberg, Elizabeth
2018
Exploring balance: An EEG and observational study regarding children’s science concepts and exploratory play
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Serrano Casaus, Irlanda
2018
Is there a relationship between working memory capacity and reading skills?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Boom, Amber
2018
Het verschil in tekstbegrip tussen hardop en stil lezen bij sterke en zwakke lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Buringa, Justin
2018
Emotieregulatiestrategieën: een mogelijke bescherming voor negatieve gezinsinvloeden
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Nap, Sanneke
2018
De invloed van tekstopmaak en leesmedium op tekstbegrip bij beginnende lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Pages
1
2
3
4
›
››