Leiden University Student Repository

Refine Results

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) ≠ 2020
  • (-) ≠ Resing, W.C.M.
  • (-) = Koornneef, Arnout

Search results

(1 - 20 of 73)

Pages

BeeLine Reader: een uitkomst voor de zwakke lezer?
Het effect van kleurgebruik in teksten op het leesproces van leerlingen uit groep 4 en 5 van het basisonderwijs
Hebben kleurgebruik, tekstgenre en tekstopmaak invloed op het leesproces van kinderen?
De invloed van The BeeLine Reader op tekstbegrip en leessnelheid bij beginnende lezers
Monitorprocessen tijdens het lezen die beïnvloed worden door achtergrondkennis en eerdere tekst
Versneld lezen zonder verlies tekstbegrip: Beeline Reader
De rol van werkgeheugen in begrijpend lezen
De rol van het werkgeheugen op tekstbegrip
De invloed van het werkgeheugen op het tekstbegrip bij praktisch en theoretisch geschoolde lezers
De invloed van het werkgeheugen op leesvaardigheid
De invloed van hardop lezen op het leesproces
Facilitating or Interfering? The role of connectives in on-line processing and off-line comprehension of expository texts
Exploring balance: An EEG and observational study regarding children’s science concepts and exploratory play
Is there a relationship between working memory capacity and reading skills?
Het verschil in tekstbegrip tussen hardop en stil lezen bij sterke en zwakke lezers
Emotieregulatiestrategieën: een mogelijke bescherming voor negatieve gezinsinvloeden
De invloed van tekstopmaak en leesmedium op tekstbegrip bij beginnende lezers

Pages