Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(20)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(20)
+
-
Issued
2017
(18)
+
-
2019
(2)
+
-
Supervisor
Hickendorff, M.
(20)
+
-
Language
nl
(20)
+
-
Evaluation
Recommended
(4)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
≠ 2020
(-)
= Pedagogische wetenschappen (BSc
(-)
= Mostert, T.M.M.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 20 of 20)
show grid
show list
save search
Vos, Merel
2019
Adaptieve strategiekeuze van leerlingen in groep 5 bij meercijferig aftrekken
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bakker, Anouk
2019
Adaptief strategiegebruik bij meercijferige aftrekopgaven in groep 5
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Klijnsma, Iddo
2017
Breukenprestaties in context: Een onderzoek naar conceptuele breukenkennis en naar de prestaties van leerlingen aan het eind van het basisonderwijs en aan het begin van het voortgezet onderwijs op contextuele breukenopgaven in vergelijking met prestaties op numerieke breukenopgaven
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Beek, Myrthe van
2017
Indirect optellen en direct aftrekken: Geslachtsverschillen en adaptiviteit in strategiekeuze
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Wesselo, A.M.
2017
Het effect van een verhaalcontext op het oplossen van breukenopgaven en het verband met conceptuele breukenkennis
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Wilbrink, Jedidja
2017
Het effect van het format van een breukenopgave op de prestaties van leerlingen in de leeftijd van 10-15 jaar: Presteren leerlingen beter op kale breukenopgaven of op context breukenopgaven en is er een samenhang tussen leesbegrip en de prestaties op breukenopgaven?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Schop, Esmée
2017
Effect van begrijpend lezen en contextrijke opgaven op de prestaties op een breukentoets bij leerlingen in groep 8, klas 1 en klas 2
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Leeuwen, Lisa van
2017
Het effect van het rekenniveau op de strategiekeuze bij meercijferige aftrekopgaven
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Boxelaar, Stephanie
2017
Hoe adaptief zijn leerlingen in het gebruik van strategieën bij aftrekopgaven?: Het verschil in adaptiviteit bij aftrekopgaven tot 1000 tussen uit het hoofd en op papier uitrekenen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bakel, Martine van
2017
Onderzoek naar de invloed van een format op prestaties in breukenopgaven voor leerlingen in het basis- en voortgezet onderwijs
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Rabhi, Roumaissa
2017
Adaptiviteit bij aftrekstrategieën rekenstrategieën: Een onderzoek naar adaptiviteit bij strategiekeuzes, bij aftrekopgaven tot 1000, van leerlingen uit groep zes in het basisonderwijs
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Gilsing, Marleen
2017
Factoren die samenhangen met prestaties op breukenopgaven in groep acht van het primair onderwijs en de eerste en tweede klas van het voortgezet onderwijs: Format (contextopgaven en kale opgaven), onderwijstype (primair onderwijs en voortgezet onderwijs), tekstbegrip en geslacht
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Wouwen, A.M. van
2017
Het verband tussen het format van een breukenopgave en de prestaties van leerlingen in groep acht en aan het begin van het voortgezet onderwijs
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Kloots, Jeanine
2017
Adaptiviteit in de strategiekeuze van meercijferige aftrekopgaven bij verschillende rekenniveaus
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bentvelzen, Yentl
2017
Rekenstrategieën bij sterke en zwakke rekenaars: Flexibiliteit en adaptiviteit in de keuze voor indirect optellen of direct aftrekken
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Floor, Laura
2017
De prestatie op breukenopgaven met of zonder context in combinatie met begrijpend leesniveau van leerlingen uit het primair en voortgezet onderwijs
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Paasse, Lisa
2017
Het effect van het format van een breukenopgave op de prestaties van leerlingen in groep acht van het primair onderwijs en in klas een en twee van het voortgezet onderwijs
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Kaltner, Ilona
2017
Contextuele en kale breukopgaven: Het effect van het format op de prestaties van leerlingen uit het primair en voortgezet onderwijs
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Edelaar, Sophie
2017
Breukenonderzoek in het primair- en voortgezet onderwijs
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Eikelboom, Janneke
2017
Adaptiviteit van strategiekeuzes bij meercijferige aftrekopgaven onder de 1000 van leerlingen uit groep 6: De invloed van het gebruik van kladpapier
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access