Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Thesis type

Supervisor

Show more

Language

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) ≠ 2020
  • (-) = Pedagogische wetenschappen (BSc
  • (-) = 2015

Search results

(1 - 20 of 176)

Pages

De invloed van motivatie op verbetering van het werkgeheugen na een werkgeheugentraining
Verveling in het basisonderwijs
Het verband tussen de mate waarin leerkrachten gedifferentieerd lesgeven en de motivatie van de leerlingen
Het verband tussen de mate van differentiëren en de motivatie van leerlingen in een reguliere of combinatieklas.
Individuele verschillen tijdens het begrijpend lezen meten met de MOCCA
Begrijp jij wat je leest? Een onderzoek naar het opmerken van inconsistenties door sterke en zwakke begrijpend lezers in een verhaal.
In hoeverre voorspellen verveling op school en affect in het algemeen de schoolprestaties?
Het Effect van Ouderlijke Stress op de Ontwikkeling van Probleemgedrag
Het effect van werkgeheugentraining op rekenprestaties
Veranderende samenwerkingsnetwerken in de klas en engagement
Etnische verschillen in intelligentie: Meten met een cultuurvrije test
De relatie tussen rekenangst en rekenprestatie met invloed van genderstereotypering en geslacht
Hoe lossen jongens en meisjes aftrekopgaven op?
De relatie tussen ASS kenmerken en agressie bij jonge kinderen
Leren lezen met de computer. Het effect van het oplichten van digitale tekst voor kinderen in groep 3
Samenhang tussen executieve functies en competentie beleving
Begrip en interpretatie van CBM-voortgangsdata door docenten
Verveling op school: De relatie tussen verveling op school, intelligentie en schoolprestaties in groep acht van het basisonderwijs
De samenhang tussen werkgeheugen en zelfcontrole en de modererende rol van geslacht.
Intelligentie en schizofrenie: gezinsfunctioneren als moderator?

Pages