Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(18)
+
-
Programme
Psychologie (BSc)
(18)
+
-
Supervisor
Smits, R.M.
(8)
+
-
Wijn, A.N. de
(8)
+
-
Kuil, M. van der
(1)
+
-
Schaefer, R.S.
(1)
+
-
Language
nl
(13)
+
-
en
(5)
+
-
Evaluation
Recommended
(3)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
= Bachelor thesis
(-)
= Middendorp, H. van
(-)
= 2019
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 18 of 18)
show grid
show list
save search
Liem, Calvin
2019
Burn-out bij docenten in het voortgezet onderwijs: Het effect van werk-tijdsdruk en sociale steun
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Bronts, Anouk
2019
Ruimte voor herstel: Herstelmogelijkheden buiten het werk als buffer voor werk-tijdsdruk voor het ontwikkelen van burn-outklachten bij docenten
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Vries, Wytske de
2019
The influence of auditory cues and musical sophistication on a finger tapping task
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Aarts, Annemarijn
2019
Social support as a moderator to the negative relationship between work-time pressure and work engagement: A study on collegial and/or supervisory social support as moderator in the relationship between work-time pressure and work engagement among secondary school teachers
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Berg, M.Z. van den
2019
Wat kunnen we verwachten van placebo-uitleg?
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Heijn, Gwen F.E.
2019
Conditioning mechanism: The placebo effect explained
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Meer, Demi van der
2019
Social learning as an explanation for the placebo effect
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Oosterveer, Christian
2019
De invloed van werkdruk en eigen effectiviteit op burn-out klachten onder leerkrachten in het basisonderwijs
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Verhagen, Remco
2019
De invloed van mental rotation vaardigheid op egocentrische en allocentrische lokalisatie: Een virtual reality navigatieonderzoek
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Royen, Julika van
2019
De interactie tussen behandelaar en patiënt: De voorkeur voor de uitleg van het placebo-effect
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Zuiker, Britt
2019
Bevlogen docenten in het voortgezet onderwijs: Een exploratief onderoek naar de belangrijkste werkhulpbronnen die bevlogenheid onder docenten in het voortgezet onderwijs voorspellen
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Koeman, Daan
2019
'Het placebo-effect is ook een effect': Onderzoek naar de algemene uitleg van het placebo-effect
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Hoogenboom, Laura
2019
Burn-out onder leerkrachten en docenten: Een onderzoek naar belangrijke werkeisen en hulpbronnen van basisschool leerkrachten en voortgezet onderwijs docenten
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Togt, Renske van der
2019
The mind in action: De invloed van het placebo-effect op alternatieve geneeswijzen
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Peppelman, Charlotte
2019
De invloed van werktijdsdruk en herstelervaringen op burn-out onder docenten in het voortgezet onderwijs
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Schoorl, Aranka
2019
Het effect van sociale steun van een supervisor op de relatie tussen student agressie en bevlogenheid bij docenten: Een cross-sectionele studie onder voortgezet onderwijs docenten
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Ļevina, Marija
2019
Do people prefer the explanation based on neurobiological mechanisms of the placebo effect?
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Jeltema, Amanda
2019
Recht voor zijn raap: Een onderzoek naar de uitleg van het placebo-effect op basis van eerlijkheid
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access