Leiden University Student Repository

Refine Results

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Master thesis
  • (-) ≠ Political Science (MA
  • (-) = Veerbeek, J.

Search results

(1 - 20 of 34)

Pages

Kleuter-praat met prentenboeken: Het effect van interactief voorlezen met e-Prent&ABC op de woordenschat en printkennis van kleuters met een relatief laag inhibitievermogen
De instructiebehoeften van kinderen met ASS: Hoe verschillen ze van kinderen zonder ASS?
De bruikbaarheid van een verkorte dynamische test
Masterproject Dynamische Testen
De CBM Maze als meetinstrument voor begrijpend lezen in het basisonderwijs en de factoren gender en motivatie
Gedragsproblemen in relatie tot instructiebehoefte
Visual Working Memory, Organizational Strategy Use, and Memory Accuracy in Process-Oriented Dynamic Testing With a Complex Figure Task
CBM maze-taakscores als indicator voor begrip op tekstniveau
Dynamisch testen bij hoogbegaafde kinderen en de relatie met faalangst en IQ-hoogte
Dynamisch testen bij hoogbegaafde kinderen
De invloed van moeilijkheidsgraad op de instructiebehoefte van leerlingen uit groep 6 en 7
Dynamisch testen bij hoogbegaafde  kinderen en de relatie met faalangst en IQ-hoogte
De EPALE-NL test: validiteit en implicaties voor  de praktijk
De Maze Taak als Valide en Betrouwbaar Meetinstrument voor Begrijpend Lezen bij Nederlandse  Basisschoolleerlingen in Groep 7 en 8
Ieder kind met eigen instructiebehoefte: dynamisch testen bij faalangst en hoogbegaafdheid
Statisch versus dynamisch testen: Inzicht in het denken en de schoolprestaties

Pages