Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Espin, C.A.
  • (-) ≠ Veerbeek, J.
  • (-) ≠ 2021

Search results

(1 - 20 of 54)

Pages

Individuele online leesinterventie: Effect op de leesprestatie en leesmotivatie van kinderen met leesproblemen
The effects of online reading interventions on the reading skills of struggling readers.
CBM maze taak als maat voor begrijpend lezen: meet de CBM maze taak algehele leesvaardigheid
Online Tutoring Interventions to Boost Pupils’ Reading Performance and Attitude
De CBM-MAzetaak en de Invloed van Leesniveau
Can the CBM maze scores reflect reading comprehension?
De effectiviteit van de Universele Interventie voor Lezen (UIL)
Kleuterpraat met prentenboeken
Het UIL Project
De relatie tussen vrij lezen en leesvaardigheid bij basisschoolleerlingen en middelbare scholieren
To what extent do scores from the CBM maze task reflect text comprehension?
Teachers’ non-response to CBM progress data: Do they receive sufficient training on data-based decision-making
Curriculum-based measurements as indicators of English language proficiency: Technical adequacy of four potential measures
De leesroutine van kinderen in groep 7 en 8: Relaties met ouderbetrokkenheid en de geletterde thuisomgeving
Woordenschatontwikkeling bij kleuters: De meerwaarde van de Viertakt ten opzichte van levende boeken voor kleuters
Sekseverschillen in leesproblemen, leesmotivatie en leesgedrag in de tweede klas van de middelbare school
The effect of causal questioning on students’ reading comprehension
Het effect van oplichtende tekst op de aandacht voor de tekst en de orthografische ontwikkeling van kleuters
De relatie tussen digitale middelen-gebruik, voorlezen en de woordenschat van 3-jarige kinderen

Pages