Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(6)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(4)
+
-
Master thesis
(2)
+
-
Programme
Cultural Anthropology and Development Sociology (BSc)
(2)
+
-
Education and Child Studies (MSc)
(2)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(2)
+
-
Issued
2018
(1)
+
-
2019
(1)
+
-
2020
(4)
+
-
Supervisor
Koornneef, A.
(2)
+
-
Bosch, L.J. van den
(1)
+
-
Broek, P.W. van den
(1)
+
-
Jolles, D.D.
(1)
+
-
Oudega, M.
(1)
+
-
Language
nl
(6)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
= Helder, A.
(-)
≠ Leijenhorst, L. van
(-)
= Recommended
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 6 of 6)
show grid
show list
save search
Lin, Roos van
2020
Begrijpend lezen bij beginnende lezers: het belang van verbindingswoorden.
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Hoogkamer, Yasmine
2020
Het verleidende effect van breininformatie: Het SANE-effect bij leerkrachten in het Nederlandse onderwijs
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Meersbergen, Tamara van
2020
De Invloed van Kleurovergangen in Teksten op Tekstbegrip en Leessnelheid
Bachelor thesis | Cultural Anthropology and Development Sociology (BSc)
closed access
Meijerink, Linde Neeltje Carijne
2020
Kleurverloop in teksten om de leessnelheid en het leesbegrip bij technisch zwakke lezers te verbeteren
Bachelor thesis | Cultural Anthropology and Development Sociology (BSc)
closed access
Grint, J. van de
2019
Verleidende werking van de neurowetenschap: Het seductive allure of neuroscientific explanations effect bij leerkrachten met verschillende opleidingsniveaus
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Kloots, Jeanine
2018
Het verbeteren van schoolteksten voor een beter tekstbegrip
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access