Leiden University Student Repository

Refine Results

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Koornneef, A.
  • (-) ≠ Bakker-van den Berg, A.S. van den
  • (-) ≠ Pedagogische wetenschappen (BSc

Search results

(1 - 20 of 20)
Wekt dit jouw interesse? Lees dan verder!
Leesbegrip bij kinderen uit groep 4 en 5
De invloed van Beeline Reader en traditionele tekst opmaakfactoren op het leesproces van ervaren lezers
Kleurovergangen in een digitale tekst
Flow, engagement en immersion in een educatieve escaperoom;  een game-based leeromgeving in het basisonderwijs
Inconsistency Detection in Children: Reading Fluency, Working Memory and Comprehension
De Invloed van Tekstgenre op het Construeren van een Mentale Representatie tijdens het Lezen bij Sterke en Minder Sterke Lezers
Maakt de opmaak van een tekst het verschil?
De Invloed van Kleurovergangen in Teksten op Tekstbegrip en Leessnelheid
Kleurverloop in teksten om de leessnelheid en het leesbegrip bij technisch zwakke lezers te verbeteren
Effectief leren: De rol van cognitieve betrokkenheid en zelfbekwaamheid in actief leren
Differentiatie voor en mindsets van hoogpresterende leerlingen: Nieuwe inzichten vanuit leerkracht- en leerlingperspectieven
De effectiviteit van verschillende elementen van educatieve videogames op de leertaak: Een review vanuit verschillende leertheorieën
The effect of subtitles in videos: Beneficial or detrimental
Mathematical performance on a virtual reality task: A comparison to traditional assessment
Aanpassing leespatronen bij het lezen van de maze-teksten
De samenhang tussen strategie-instructie van leerkrachten en de strategiecompetentie van leerlingen bij aftrekopgaven
De invloed van de presentatievorm van een tekst op oogbewegingen en tekstbegrip van leerlingen uit groep 4