Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(8)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(8)
+
-
Programme
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(8)
+
-
Issued
2017
(8)
+
-
Language
nl
(8)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
= Koornneef, A.
(-)
≠ Verbeek, J.
(-)
= Bakker, A.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 8 of 8)
show grid
show list
save search
Flipse, Elisa C.V.
2017
Tekstbegrip in relatie tot het werkgeheugen, leeftijd en verschillende tekstpresentaties
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Botman, Sterre
2017
De invloed van voorkennis en het werkgeheugen op tekstbegrip bij traditioneel lezen en woord voor woord lezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Hazen, Anouk
2017
Het effect van lezerskenmerken op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Blom, Jessica M.
2017
Een onderzoek naar tekstbegrip in relatie tot leeftijd en voorkennis.
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Gideonse, M.M.L.
2017
Onderzoek naar de invloed van leeftijd en geslacht op het werkgeheugen en de relatie tussenhet werkgeheugen en tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Breejen, R. den
2017
De onderlinge invloeden van drie variabelen ten opzichte van leessnelheid: Voorkennis, werkgeheugen en tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bongers, Nelleke
2017
De invloed van leeftijd, tekspresentatie en voorkennis op het tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Castano Rosario, Denise M.
2017
De invloed van verschillende manieren van tekstpresentatie op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access