Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(11)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(11)
+
-
Programme
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(11)
+
-
Issued
2016
(11)
+
-
Language
nl
(10)
+
-
en
(1)
+
-
Evaluation
Recommended
(1)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
= Koornneef, A.W.
(-)
≠ Bakker-van den Berg, A.
(-)
= Bakker-van den Berg, A.S. van den
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 11 of 11)
show grid
show list
save search
Gunther, Yanthe
2016
Het effect van tekstpresentatie op infereren: Een onderzoek naar de effecten van verschillende soorten tekstpresentatie met betrekking tot het kunnen leggen van verbanden in een tekst
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bliek, Vivien van der
2016
De invloed van het werkgeheugen op het tekstbegrip van lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Joosen, Marianne
2016
Reading without regressions: speed is crucial for comprehension
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Duivesteijn, Mariël
2016
Nog eens terugblikken, of niet?: De invloed van regressies op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Jongh, Jacoline de
2016
De invloed van een oncontroleerbare leessnelheid en het niet kunnen maken van saccades op tekstrepresentatie
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Boe, Demi de
2016
De verschillen tussen en de invloed van persoonskenmerken op tekstbegrip bij lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Brant, Naomi
2016
Tekstrepresentatie en tekstbegrip: De invloed van tekstrepresentatie op het tekstbegrip van lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Janssen, Emmie
2016
Het effect van tekstpresentatie op tekstbegrip: De rol van klassiek lezen, non-regressies, non-saccades, en zelfgekozen en gedwongen leessnelheid
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Driesprong, Janine
2016
Hoe het werkgeheugen tekstbegrip beïnvloedt tijdens snellezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Kasteren, Yvonne C.H. van
2016
Het effect van het maken van regressies op het tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Joosse, Erica
2016
Lay-out en tekstbegrip: Het effect van regressies, progressies en saccades op het tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access